Volgers

zondag 14 december 2014

Prijsvraag II...

GESLOTEN GESLOTEN GESLOTEN 

MAAK KANS OP LEUKE PRIJZEN!!!

(Deze blogpost blijft voorlopig bovenaan staan, 
even doorscrollen naar beneden voor de laatste nieuwe post!!!)

Wil jij dit leuke cadeaudoosje winnen?
Iedereen kan meedoen!!! Jong en oud!!!



Hoeveel kaarten denk jij dat "Dol-fijne" Creaties dit jaar verkoopt voor Stg. Kika*?
Geef je reactie af en meld je aantal erbij. 
Je mag zo vaak meedoen als je wilt...

Voor degene die inmiddels al hebben meegedaan, deze antwoorden blijven gehanteerd, maar waag gerust nog een gokje!

1e prijs: 10 kaarten naar keuze uit de webwinkel
2e prijs: dit leuke cadeaudoosje
3e prijs: 1 decobal naar keuze uit de webwinkel

Op 1 januari 2015 worden de winnaars bekend gemaakt.
Succes!

Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl

* Stg. Kika:

A foundation for children with cancer.
A portion of the proceeds from my cards, is donated to this foundation.

Eine Stiftung für Kinder mit Krebs.
Ein Teil des Erlöses aus meine Karten, wird gespendet an die Stiftung.

32 opmerkingen:

  1. Was für eine tolle Verlosung.
    Da tippe ich mal auf 1376 Karten! (Und wünsche dir, dass es noch viel mehr werden!)

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is natuurlijk een prachtig doosje ....dus ik waag heel graag een kansje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gaby,

    Ik zie dat ik mijn vorig berichtje vergeten ben het aantal door te geven!
    Ik denk dat je er per jaar toch wel veel kaarten verkoopt....dus zeg ik 1288 .

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterend doosje Gaby mooie kleur heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous Gaby, I would have no idea but will say 2300. xxThe Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaby wat een prachtig doosje ... ik ben er wel verliefd op hoor ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende doosje. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Good morning Gaby!
    Thank you for your lovely comments in my blog ;-) In fact you won in the little game I have, you did the 10 comment...so please give me your adress to send you your goodies ;-) dorindaviegas@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby,
    Wat een schitterend Doosje!
    Ik denk ook dat je heel veel kaartjes verkoopt ze zijn dan ook prachtig!
    Laat ik een gokje doen 3000
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wunderschöne Verpackung,gefällt mir sehr gut. Schätzen,besser nicht,denn ich hab keine Ahnung. Trotzdem,

    LG Tinchen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow this is just so beautiful and vibrant with the gorgeous blue/aqua colouring. A stunning vintage feel too.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig doosje heel mooi gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby,
    ik waag ook een gokje en denk 489 kaarten!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I´m speachless...it was no necessary you know?
    Bedankt!!!

    Beijinhos,
    Dorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je kaarten zijn weer super erg leuk gedaan.

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. so many beautiful creations since I last stopped by!
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaartjes weer Gaby , ik doe ook
    een gokje en denk dat het er 2000 worden ??

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende creaties zijn er weer te bewonderen!!!
    Ik waag een gokje voor het aantal kaarten voor Kika: 444 stuks.
    Dat is wat ik hoop en denk en 4 is mijn geluks getal :-).
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Morning sweetie, this is absoluteley gorgeous :0) hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er leuk uit, Gaby. Ik denk dat er 631 kaarten voor Kika verkocht worden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie creaties Gaby en bedankt voor je compliment op me blog
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Your blog is blue too ;-)
    Really nice box!
    Beijinhos

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Penso que 1500 cartões vendidos para Kika, desejo a você muito SUCESSO!!!
    Essa caixa é linda, parabéns pelo lindo trabalho!

    Beijos, Minda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a lovely box!
    Have a nice week Gaby!

    Beijinhos

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hello Gaby !!, it's so lovely. Have a gooh week-end. Kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zou niet weten hoeveel kaarten. Ik denk wel heel wat. Dus ik doe maar een gok: 1250. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gaby para mi venden 2.500 tarjetas, pero independientemente de cuantas vendan me emocionó el propósito de esta venta donando un porcentaje para esa asociación de niños con cáncer, felicitaciones. Un enorme abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh meine Liebe... deine Schachtel sieht umwerfend aus ... so wonderful

    Hugs
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Gaby! Wat een geweldig leuke prijs geef je weg! Ik doe ook een gokje. Ik denk dat het 1500 kaarten zijn :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik waag ook een kansje 1351 hoop ik voor je.
    Groetjes Sietie
    ps een schattig doosje .

    BeantwoordenVerwijderen