Volgers

maandag 4 augustus 2014

Maryline Cazenave...

Goedemorgen blogland!


Dit weekend een aantal nieuwe volgers erbij, welkom allemaal! Leuk dat jullie me gevonden hebben en ik hoop dat we elkaar mogen blijven inspireren.

Dank voor alle reacties op mijn 'groene kaartjes', heel wisselend, maar fijn te lezen.

Dit weekend de chaos in mijn hoofd een beetje weggewerkt, héél véél kaarten gemaakt, nog méér kerstkaarten én...allerlei leuke cadeaudoosjes. Spoedig hier te zien, dus houd het blog in de gaten!

Deze week de laatste voorbereidingen voor het Hobbyfestival a.s. zondag te Cuyk.
Heb er nu al zin in. 
Voor meer info, kijk op: http://www.hobbyfestival.nl/

Wil in die laatste week nog altijd zoveel kaarten maken, bang dat ik te weinig bij me heb, haha.
Deze 3 gaan in ieder geval ook mee:




Ja, dit zijn weer échte Gaby-kaartjes. De plaatjes zijn van Maryline Cazenave, vind je ze niet schattig?
Ben helemaal weg van haar lijn en dit zijn kaartjes die ook meestal snel verkocht worden.

Ik hoop het natuurlijk zondag...elk kaartje is een donatie aan Stg. Kika waard!
En daar doe ik het tenslotte voor!!

Eens even kijken...morgen kom ik op de koffie...woensdag een tutorial bij Hobbyhandig, donderdag Kerst en vrijdag staan er uiltjes op de planning. Genoeg te zien weer, dank voor het langskomen!

Fijne dag en tot morgen.

Creatieve groetjes, Gaby




22 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, Gaby. De plaatjes zijn inderdaad schattig.
    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad leuke en schattige plaatjes Gaby.
    Succes met al je bezigheden.
    Freubel groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gaby,war gerade hier zum umschauen und bin begeistert von Deinen Karten.Dein Blog ist sehr schön,werde öfters vorbei schauen.


    LG Tinchen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes, Gaby, en die plaatjes zijn inderdaad super schattig.
    Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genoeg te doen lees ik. En dan ook nog eens zoveel kaarten maken! Geweldige mooie zeg!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Karten mit den Kätzchen und dem Hund sind so lieb geworden, ganz klasse gemacht... Da bin ich ja schon gespannt auf deine weiteren Werke.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely gorgeous. Loving the buttons.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stuk voor stuk schatjes van kaarten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby,
    druk..druk..druk..mooie serie kaartjes heb je gemaakt, toch meer in jouw stijl,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaartjes waar je zeker succes mee zal hebben.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lindos os cartões, parabéns!!!

    Beijos
    My

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Enige kaartjes Gaby! En je gaat als een speer hoor! En anders maak je toch een lijst van mensen die willen kopen, als je kaarten op zijn? Of je geeft hun je visitekaartje (als je die hebt)
    Werk je niet te pletter, daar heeft niemand wat aan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh ja, P.s. hoe laat kom je op de koffie morgen??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaartjes weer Gaby, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent lekker op dreef. Weer een paar dotjes van kaartjes heb je gemaakt. Ik hoop dat je al je kaartjes verkoopt, en een leuk bedrag kan ophalen voor het goede doel.
    Ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden naar wat je nog meer voor ons in petto hebt deze week.

    -xies- Renate.

    Oh ja, ik heb cupcakes gebakken voor bij de koffie morgen. ;op

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby. Schattige kaarten met de kleine poesjes en het hondje. Heel leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel plezier bij het hobbyfestival.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaartjes zijn dit. Met lieve dierenplaatjes. Ik ben er een tijdje tussenuit geweest vanwege vakantie en kan natuurlijk niet overal nog een commentaartje bij schrijven maar dezen vond ik wel heel lief.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen