Volgers

vrijdag 1 augustus 2014

Hondjes...

Goedemorgen!

A brand new day, en alweer de laatste dag van de week. Het lijkt wel of de tijd steeds sneller vooruit gaat...
Over de kaartjes die ik vandaag wil laten zien, ben ik zelf totaal niet tevreden.

Ten eerste spreekt mij het plaatje niet aan, een soort van pyramide-stijl in een gewoon 3D-plaatje, ten tweede kwam ik er gewoon niet mee weg en ten derde denk ik dat het groen me tegenspreekt.

Toch wil ik ze hier laten zien, en hoor graag jullie eerlijke mening.

Het eerste kaartje gaat nog, maar het tweede kaartje...ik weet niet, mis ik iets? Teveel groen, teveel witruimte??? Nee, dit kan beter...!!!



En als ik naar die droevige blikjes kijk...liggen deze hondjes er niet echt happy bij. Dus ja, ik word er ook al niet vrolijker van.

Het volgend weekend (10 augustus) sta ik op het Hobbyfestival te Cuyk, en ik zal deze kaartjes zeker meenemen, maar als ze niet verkocht worden, gaan ze de rommelbak in.

Ik hoor graag wat jij ervan vindt...

Een goed weekend, geniet en veel freubelplezier gewenst!
Tot maandag!

Creatieve groetjes, Gaby



21 opmerkingen:

  1. Je hebt zelf al ingevuld wat je van de kaart vind en daar ben ik het wel mee eens. De borderrand vind ik wel heel mooi bij de rest.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms lukt het heel goed en soms wat minder Gaby. De border stans is wel heel erg mooi maar misschien in een zachtere tint groen in mint of zo ?
    Freubel ze nog meid ga ik ook doen, heel veel liefs van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it Gaby, absolutely gorgeous with the greens and that cute doggie...come join my birthday candy on the top of my blog...♥aNNie The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is aan de hondjes te zien dat ze zich ook niet happy voelen op dat groene achtergrondje.....wel leuke borderstensjes trouwens....maar niet getreurd Gaby, morgen weer een mooiere...ook dat komt hier wel eens een keertje voor....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Natuurlijk kom ik ook een kijkje bij jou nemen.
    Wat dit kaartje betreft, het is herkenbaar hoor. De ene kaart lukt nu eenmaal beter als de andere. Dus gewoon door freubelen hoor! Ik vind ze prachtig van kleur en de borderrand is heel gaaf. Veel succes op de beurs.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een aardig kaartje, ik denk alleen een beetje te groen. Misschien wat zachter groen gebruiken? Dit gebeurt mij ook wel eens, en het gekke is dat die kaarten vaak wel gauw verkocht zijn.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,
    het zijn prachtige borders die je gebruikt, echt knalgroen dat had wat zachter gemogen en piramideplaatjes, die vind ik gewoon lelijk..niet getreurd, morgen beter..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gaby
    Ik denk dat het een beetje aan jou ligt, want ik vind je kaarten geweldig leuk zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are beautiful Gaby, I like the colours the decoupage and the dies
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Karten sind so süß geworden, ich mag die kleinen süßen Hunde.
    Da drücke ich dir jetzt schon mal die Daumen für einen guten Verkauf.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaby ik vind ze hartstikke leuk hoor hoog cute gehalte.

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn best leuk hoor en zeker de eerste misschien bij het tweede kaartje dat de strik meer bij het plaatje had gemogen zodat het meer 1 geheel wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze wel leuk hoor Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby
    We zijn allemaal wel eens niet tevreden maar ik vind ze best leuk en lief. Die rand is echt heel mooi.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat heb ik ook wel eens hoor?

    maar ze kunnen er mee door.

    toppie.

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige stansrand heb je gebruikt op je kaartje...ik vind ze leuk hoor, en die droevige blik dat is de aard van het beestje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze juist wel leuk Gaby, supermooie kaartjes weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaartjes en wat een mooie mal!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. The doggie is so cute and I love the green details.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gaby. De achtergrond is te groen........ Verder wel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. São tão lindos, delicados, perfeitos!
    Parabéns!

    Beijos
    My

    BeantwoordenVerwijderen