Volgers

dinsdag 12 augustus 2014

Drie keer anders...

Morguh!!!

Welkom nieuwe volgers, gesellie!!!

Wat een leuke reacties op mijn vintage-doosje...dank je wel!!!

Van tijd tot tijd koop ik wel eens een Engels hobby-tijdschrift, en hier zit altijd een klein cadeautje bij.
Voor deze keer was dat een malletje, en ja, daar moest ik natuurlijk gelijk mee aan de slag.

Beetje CAS...


Beetje 'vintage-achtig'...


Beetje modern...


Is wel een leuk malletje, niet dan?

Deze week ga ik me maar eens bezighouden met verjaardagskaarten, deze liepen op het afgelopen Hobbyfestival het beste en daarvan is de voorraad goed geslonken.

En terugkomend op het Hobbyfestival...
Ja, de ene keer loopt het beter als de andere keer. Dat heb je nooit in de hand. Maar je ziet, verkopen doe ik toch wel.
Het Hobbyfestival is voor iedereen, voor elk wat wils. Dus genoeg mensen die zelf geen kaarten maken, en deze graag bij mij kopen mede om het goede doel te steunen. Maar ook mensen die zelf kaarten maken, kopen kaartjes bij mij...gewoon om even wat anders te hebben als wat ze zelf maken, gewoon om nieuwe ideeën op te doen, gewoon...voor dat ene doel!!!

En nee, buitenmarkten is met onze hobby geen optie (dank je wel GerJanne voor het meedenken), maar ik heb mijn plekkie op de Hobbyfestivals gevonden. Ik voel me daro als een vis in het water, zo heerlijk! 
Ik heb er nog nooit niets verkocht, en dat het de ene keer minder is als de andere keer...tsja...dat is voor mij geen probleem, tenslotte is elke kaart een donatie aan Stg. Kika waard!!!

Gisteren weer een bestelling in de bus gekregen, dus ik hoop er deze week weer eens flink tegenaan te gaan.

Tot morgen bij Hobbyhandig, of donderdag hier.
See you, fijne dag!

Creatieve groetjes, Gaby



25 opmerkingen:

  1. 'het zijn hele leuke kaarten geworden Gaby en ja een heel mooi malletje.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten heb je gemaakt met je nieuwe mal,
    succes met je opdracht.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd gezellige, mooie kaarten die jij maakt ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi malletje Gaby en het zijn hele leuke kaarten.
    Creatieve groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Gaby en het malletje is inderdaad heel leuk! Je kaarten zijn stuk voor stuk gaaf. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk malletje en je hebt er leuke kaartjes mee gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie heel verschillende, maar alle drie erg mooie kaarten, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Na mijn vakantie weer eens even bij jou langs. je bent god bezig hoor. Wat een productie heb je toch. En ja het geeft een goed gevoel te weten dat je met je hobby ook het goede doel steunt. Ga zo door hoor en blijf ons verrassen. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hoi
    Fijn dat je op de beurs goed hebt verkocht .
    Deze zijn ook weer erg leuk en zeker een heel mooi mallentje.
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je met je nieuwe malletje gelijk 3 verschillende kaarten laat zien. Ze zijn mooi en toch alle drie weer anders.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are gorgeous Gaby, I love all the die cuts
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauties Gaby! Hele leuke kleurencombinaties.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou jij kunt met een mal wel hele leuke verschillende kaarten maken, prachtig gedaan Gaby, top.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby, het is zeker een mooi malletje waar je3 prachtige kaarten mee hebt gemaakt. Ziet er super uit.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie serie heb je weer gemaakt Gaby. Ja ik snap dat het hobbyfestival voor jouw wel een leuke plek is om te verkopen, ik heb het nog nooit gedaan op een hobbybeurs gestaan, maar het belangrijkst voor jouw is wel de verkoop van je kaartjes voor het goede doel. Ik prijs de hoeveelheid kaarten die jij maakt, ik vind het heel erg knap. Ik zou het je niet na kunnen doen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby,
    wat een leuk malletje zat er bij het blad, ik vind de rode kaart het leukst, daar komt het mooi tot zijn recht, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wundervolle Karten! Die Stanzteile machen sich sehr gut!
    Ja, die Beilagen in den britischen Zeitungen sind immer toll, nur leider bekomme ich die Zeitungen hier nicht...
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Altijd leuk als je een kleine attentie krijgt bij de aanschaf van een hobbyblad. Dit is dan ook wel een erg leuk malletje, en je gemaakte kaarten zijn nog veel leuker.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer 3 hele mooie kaartjes Gaby, super leuk stansje is dat wat je gebruikt hebt...

    succes met je verjaardagskaartjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaarten Gaby en een leuk malletje is dit.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ontzettend leuk Gaby! Mooie mal! En leuke kaartjes.
    Ik begrijp nu dat het een uitgebreid hobbyfestival is , met verschillende hobby's. Dat werkt dan wel natuurlijk en ook als je zo'n goed doel hebt! Hebben wij op school ook eens gedaan. Kinderen maakten van alles en we verkochten het op de kerstmarkt voor KIKA. We hadden meer dan 450 euro opgehaald. Leuk he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Drie heel verschillende kaarten met een mal.....leuk gedaan Gaby!
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gaby these are simply BEAUTIFUL!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen