Volgers

vrijdag 29 augustus 2014

Creatieve mannen...

Een frisse koude ochtend, morguh!


Dank jullie wel voor alle leuke reacties, niet alleen op mijn kaartje(s), maar ook op mijn profielfoto. Ja hoor, jullie hebben het goed gezien...een hele andere ik.
Van lang naar kort, alhoewel...één kant kort en de andere kant is een stuk langer (opbouwend in lagen), lekker a-symmetrisch dus.

Ik heb dit alweer een tijdje, en loop inmiddels alweer over wat nieuws te denken...
Maar de reacties waren erg leuk om te lezen, dank je wel!!!

En dan nu...kaartjes, want ja daar draait het om.
Als je druk in bestellingen zit, is het soms tussendoor even lekker als je een 'simpel kaartje' kan maken, zonder verplichtingen.

Dat resulteerde in deze creatieve mannen...



Twee kaartjes zonder al te veel denk-werk dus, haha, maar gewoon leuk voor de voorraad.

Wel een vraagje van algemene aard aan jullie:
Ik heb telkens een probleem als ik voor touw op pad ga. Of het is te dik, óf geplastificeerd-achtig, óf te rafelig...ik ben al in alle winkels geweest. Nu kreeg ik al de tip van hennep-touw, maar ook hier niet te krijgen. 

Ik zie soms op jullie kaartjes ook lekker stoer touw, waar vinden jullie dat? Nou ja, waar kopen jullie dat natuurlijk, als we  het ergens zouden vinden zou helemaal mooi zijn...flauw...
Alle tips zijn welkom! Dan kan ik van de week eens op zoekers-pad gaan...

Alvast een fijn weekend, mare...morgen ben ik er ook nog even met een challengekaartje...tot dan!!!

Creatieve groetjes,  Gaby


33 opmerkingen:

  1. Hallo Gaby, heel leuke mannenkaartjes (wat toch telkens een probleem is bij mij) ... Je profielfoto is heel knap ... een knappe madam.
    Voor touw ga ik meestal langs in bloemenzaken... veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really lovely image used on this creation...beautiful colouring too along with those papers. have a great weekend.
    ♥aNNie


    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaartjes voor onze mannen ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is amazing!!!!! I love the image super fun card :)))
    Hugs
    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes.
    Ik gebruik meestal srapfloss (volgens mij bij hobbyvision)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gewaagd uiterlijk hoor, wel een leuke foto !
    Je kaartjes zijn ook leuk, en stoer ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaarten, lekker vrolijk!
    Ik koop mijn jute twine bij Ingrid Danvers
    http://www.cardsandwishes.nl/c-2377756/jutetouw/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke mannen kaarten
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love these little guys Gaby, wonderful cards, Your New profile picture is beautiful
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je mannenkaartjes zijn super leuk Gaby.
    Groetjes van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi gaby

    Je kaarten zijn weer erg leuk.
    Je heb ook van dat bakkers touw in verschillende kleuren.
    Je kan dit kopen bij de pipoos, boekenvoordeel en ik heb ze zelf toen bij de action gekocht een zak met verschillende kleuren alleen weet ik niet of ze ze nog hebben.

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stoere mannenkaarten Gaby !
    Ik gebruik als touw soms van dat raffia wat gebruikt wordt bij boeketten,dat gooi ik nooit weg, kan altijd van pas komen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie en vrolijke kaarten! Soms heerlijk om wat niet-nadenk-kaarten te maken! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die werkende mannen op je kaartje, stoer!

    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo , leuke stoere mannenkaartjes hoor,
    Gaby en je nieuwe profiel foto , een toppertje !1

    Groetjes en alvast een mooi weekend , van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Gaby,
    du bist ja eine ganz fleißige, super schöne Karten.
    Wünsche dir ein schönes Wochenende.
    L.G.KarinNettchen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Gaby,

    Je kaarten zijn weer mooi en stoer en dat is je nieuwe look ook!!! :-)
    Fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Coole neue Frisur!!!

    Deine Männerkarten sind fabelhaft geworden, die kommen sicherlich bei deinen Käufern sehr gut an!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alweer 2 leuke kaarten Gaby, lekker om zo niets te moeten maar alleen te maken waar je zin in hebt is ook weleens fijn toch?
    Lekker pittig kapsel,staat je erg mooi!
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer twee heel mooie stoere mannen kaartjes en bakkers touw kun je ook bij de action kopen en bij doe en ding in spijkemissenhebben ze bruine kleur touw .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaarten met lieve plaatjes.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Gaby,
    twee coole stoere mannnekaartjes
    fijn weekend
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je hebt 2 leuke mannenkaarten gemaakt, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw....deze kaartjes zijn echt heel erg gaaf!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Gaby, leuke mannenkaarten!
    En touw, ik heb gewoon paktouw bij Blokker, of Multimate, Formido of een andere doe het zelf zaak.... Dat vind ik net de goede dikte hebben..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Woww Gaby

    Wat een leuke mannen kaarten

    groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou dat een een hele andere Gaby....lekker stoer kapseltje heb je....mooi hoor...
    Ook je mannenkaartjes zijn heel leuk......het hoeft altijd niet druk te zijn om mooi te zijn....
    Mijn touw is ook eigenlijk te grof en rafelig, maar het stoort me niet....ik heb het in een tuincentrum gekocht . ........succes met je zoektocht...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Allebei heel erg leuk geworden
    Liefs en een fijn knutsel weekend
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke kaartjes heb je weer gemaakt.
    Dacht dat ik mijn touw gekocht had bij http://www.stuifzandallerhande.nl/assortiment.php?p=detail&hooId=6

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hele leuke kaartjes !
    voor touw, gewoon in de Hema, het stinkt dan ook echt wel in het begin, dus moet je het bolletje wel in open lucht bewaren... Na een tijdje gaat de geur vanzelf wel weg (hoop ik)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen