Volgers

maandag 25 augustus 2014

Cadeaudoosje drie...

Goedemorgen!


Nieuwe volgers: welkom, wat leuk dat jullie me gevonden hebben!
Dank voor alle leuke reacties op mijn vorige blogposten en dank voor alle felicitaties!

Voor deze week weer een aantal nieuwe kaarten op de planning, voor vandaag weer een cadeaudoosje. Wat zijn ze toch verslavend om te maken.

Ook dit doosje vond dit weekend een nieuwe eigenaresse, dus je ziet: ze vallen bij iedereen goed in de smaak.

Nou, hier komt ie dan...:



De bloem is gemaakt met een mal van Sizzix, de blaadjes met een mal van Olba. 
In het hart van de bloem liggen zwarte kraaltjes om het net écht te laten lijken.

Lintjes, kantjes, vlindertjes en pareltjes maken het geheel weer af.

Morgen ben ik er weer met berenkaartjes, woensdag (jaja, echt waar...!!!) ben ik er met een challenge-kaart, donderdag is het Kerst, vrijdag zien we creatieve mannen en zaterdag (jaja, echt waar...!!!) ben ik er weer met een challenge-kaart.

Dus genoeg te zien. Kom gesellie langs, dank voor je tijd en je reactie. Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Tot  morgen.
Creatieve groetjes, Gaby


PS: ook jij kunt een leuk doosje winnen, zie de prijsvraag. Geef een reactie, noem een aantal en wie weet ontvang jij in januari wel bericht dat je de gelukkige winnaar bent...succes!!!

28 opmerkingen:

  1. Gaby ... Je hebt de smaak te pakken ...
    Dit doosje is weer zo mooi gedaan ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt ik zou zeggen tot morgen dan kom ik je berenkaartje bewonderen!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi doosjes zeg! schitterend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend doosje heb je weer gemaakt Gaby, met prachtige bloemen erop...

    ik kijk weer uit naar de berenkaartjes van morgen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer vrolijk uit, mooi gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Gaby,
    Wat een prachtig doosje weer ... top ...
    Wat een prachtige, warme kleurtjes, ik ben fan !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend en wat heb je het druk van de week zeg vervelen doe jij je in ieder geval niet veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk doosje heb je gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie doosje Gaby wat een prachtige bloem. Heel mooi en fleurig.
    Gr Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit doosje fleurig geworden Gaby....maar je blauwe doosje vind ik nog steeds PRACHTIG hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig doosje Gaby en wat is dat een mooie bloem zeg.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie creatie Gaby !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O Wat leuk toch weer, die bloem heb je prachtig gemaakt, een leuk en vrolijk geheel. fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief doosje, zo mooi versierd in deze vrolijke kleurtjes ;-) ik ben heel benieuwd naar je berekaart :-)

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eine ganz wundervolle Box!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je hebt weer een prachtige doosje gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is beautiful Gaby, I love the flower and the butterflies
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby
    wat een heerlijke warme kleuren heb je gebruikt. Schitterend doosje geworden.
    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kleuren heb je gebruikt. Heel mooi gemaakt dit doosje.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig kadodoosje in hele warme tinten!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend Gaby, mooi van kleur, de bloem is ook prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby,
    het is weer een heel leuk doosje! Geen wonder dat hij in de smaak valt! Druk weekje voor je!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Gaby. Ik zit steeds fout op jouw site. Welke prijsvraag je nu bedoelt? Zit zeker weer fout. hr leny
    Het doosje is een beauty maar dat snapte je al dat ik dat vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Gaby,

    wat een mooi doosje heb je gemaakt.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen