Volgers

maandag 18 augustus 2014

Bloemig cadeaudoosje...

Goedemorgen blogland!


Vandaag ben ik er met een cadeaudoosje. Deze maakte ik voor mijn vriendin, die ik dit weekend gezien heb. Het doosje zit vol met lekkere chocolaatjes en een klein persoonlijk cadeautje. 
Ze vond het énig!

Iets wat je zelf maakt, is altijd leuk om cadeau te geven, niet?

Het doosje wil ik tevens laten meedoen aan de challenge bij:
Challenge # 50: alles mag.

Dit is mijn inzending:



Het woord is weer aan jullie...

Dank voor alle leuke reactie op mijn moderne Kerstkaart, en nieuwe volgers: heel hartelijk welkom en leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. 

Morgen ben ik er ook weer met iets anders..., woensdag zit ik natuurlijk weer bij Hobbyhandig, donderdag is het Kerst en vrijdag ben ik er met maar liefst 4 dierenkaarten. En zo gaat de week voorbij...

Mijn bestelling mallen is inmiddels binnen, dus ik hoef me later vandaag niet te vervelen...:-)

Fijne dag en tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby

41 opmerkingen:

  1. Prachtig doosje weer!! Fijne creatieve dag met je nieuwe mallen!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk cadeaudoosje, je hebt er wat moois van gemaakt,
    de bloemen zijn top ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk cadeau doosje heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,
    wat heb je het doosje mooi gepimpt, ik vind de bloemen super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen dat je vriendin je doosje énig vond...en niet alleen om de inhoud!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Gaby ...
    Altijd leuk om iets in op te bergen ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig doosje heb je gepimpt. Heel mooi met die vlindertjes en bloemen. Het is er wel het weer naar om lekker te freubelen. Jeetje wat kan er een boel water naar beneden vallen zeg.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hy Gaby Moest even zoeken had je alleen op google + ,maar wie zoekt die vind.Je doosje is prachtig en je hebt gelijk het is zo veel leuker om iets persoonlijks te geven.
    Ik zit er nog vol in,psstt nieuwe verslaving.
    Tot een volgende keer.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine traumhaft schöne Box. Perfekt für Pralinen und andere süße Kleinigkeiten.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a wonderful card, love that image and colour comnbo....xxThe Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    Wat een leuk doosje heb je weer gemaakt!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a beautiful box Gaby. A lovely gift.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig versierd doosje Gaby! En leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij Creative Cutting Challenges.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, das ist eine traumhaft schöne Dose geworden, da ist einfach alles super stimmig.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zal je vriendin blij geweest zijn met zo'n prachtig doosje Gaby. Zoals je zei iets wat je zelf maakt telt dubbel voor de ontvanger omdat je er een stukje van jezelf in gelegd hebt. Mooi gedaan. Hartelijke groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig doosje heb je weer gemaakt Gaby.
    Hier zal je vriendin super blij mee zijn denk ik!
    Veel plezier met het uitproberen van je nieuwe mallen....daar zullen we binnenkort wel wat van te zien krijgen!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is so gorgeous Gaby, I love the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend leuk doosje heb je voor je vriendin gemaakt, leuk om te geven maar zeker ook om te ontvangen. Volgens mij slaap jij weinig, je bent zo actief haha. Dit ziet er weer prachtig uit.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend doosje heb je gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je zal maar zo'n vriendin als jou hebben, die zo,n prachtig zelfgemaakt kado mee neemt!! De bloemen zijn supers Gaby!!!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel erg mooi en geslaagd, toppie
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig doosje Gaby, mooi bloementoef heb je er op gemaakt. Je vriendin zal erg gelukkig met dit mooie doosje zijn!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooi doosje heb je weer gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Gaby,
    heel mooi doosje wat zal je vriendin daar heel gelukkig mee zijn
    fijne avond
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend gemaakt Gaby!
    Erg mooi.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoihoi! Ik zie het, dat je ook in de doosjes-mood bent! Wat een lief doosje, met al die bloemen! Groetjes, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supermooi doosje! Altijd leuk om dit zo cadeau te geven met of zonder chocola...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zelf gemaakte kaartjes en kadoosjes worden altijd goed ontvangen, en gewaardeerd. Je hebt een super mooi doosje voor je vriendin gemaakt. Ook met de inhoud is niets mis. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heel mooi je bloemen cadeaudoosje Gaby en dan nog wel met chocolaatjes erin.....
    succes met de challenge en ik ben heel benieuwd wat voor moois je weer gaat maken met je nieuwe mallen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig doosje, Gaby. Top!!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterend al die mooie bloemen en andere details! Wat zal je vriendin hier blij mee zijn :) . Ik kijk erg uit naar de aankomende dagen want zo te lezen word het hier een drukke boel op je blog! Gezellig hoor!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke cadeau doos heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi hoor zo'n persoonlijk doosje en wat een prachtige bloemen zitten erop!
    Ik kom van de week wel weer kijken naar al dat moois wat je ons deze week nog laat zien

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. super! leuk eens iets anders dan een kaart, heel gaaf! groet Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Your box is just Gorgeous Gaby x
    I bet your friend loved every inch of it.

    hugs sally x
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    ps .. I am a new follower. I do hope you will pop on over and visit my blog too x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schitterend doosje.... kan me levendig voorstellen dat je vriendin hier erg blij mee is!!!
    Gezellig dat je meedoet aan de laatste uitdaging bij CCC en veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen