Volgers

zondag 24 augustus 2014

Bedankt...

Goedemorgen!



Afgelopen week was er op het blog van WLVC een leuke give-away-actie, bedacht door Plony en haar team.

Tot mijn grote verbazing zag ik vanochtend dat ik één van de winnaars ben.
Langs deze weg wil ik iedereen die mij genomineerd heeft, máár zeker ook Plony en haar team heel hartelijk bedanken voor deze prijs!!!

Dank jullie wel dat mijn werk voor Stg. Kika zo gewaardeerd wordt door iedereen, en ik waardeer dit gebaar enorm!!!



HEEL HARTELIJK BEDANKT!!!

Fijne zondag en tot morgen.
Creatieve groetjes, Gaby


18 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Gefeliciteerd!
    Een zonnige zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan Gaby. Proficiat !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en het is je gegunt
    Dat komt goed van pas bij het maken van alle kaartjes
    die je nog gaat maken in de toekomst voor het goede doel
    Liefs en een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het al gezien bij wlvc, gefeliciteerd Gaby.
    Gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Gaby....het is je zeker gegund met het goede doel van je!

    Groetjes en nog een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lollig kaartje, Gaby. En van harte gefeliciteerd!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof Gaby ... gefeliciteerd !
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Gaby het is je echt gegund meid veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaby,het is je van harte gegund.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Herzlichen Glückwunsch.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is je van harte gegund Gaby!
    Ga vooral zo door met het maken van kaartjes voor KIKA.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Gaby. Het is je van harte gegund, je verdient het ben ik helemaal eens met het team.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig dat je gewonnen hebt Gaby, ik gun het je van harte, je doet ook zoveel goeds dat het fijn is om ook eens op een andere manier waardering te krijgen. Geniet van je prijs.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met de leuke give-away die je bij WLVC gewonnen hebt...ook ik had je genomineerd omdat ik het zeer bewonder wat jij daarvoor doet....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. terecht verdiend Gaby en bedankt ook voor je leuke en spontane reacties altijd op mijn blog.
    lieve groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen