Volgers

zaterdag 19 juli 2014

Zaterdagpost...

Goedemorgen!


Jaja, je ziet het goed: zomaar een blogpost van mij op zaterdag, komt niet gauw voor.
Maar ik heb weer een leuke challenge-kaart gemaakt, die ik graag met jullie deel.

Challenge 29: inspiratie door deze foto:


Geïnspireerd door de zachte kleuren, de bloemen en de aangeklede tafels, maakte ik onderstaande kaart.

Dit is mijn inzending:


Heb ik me een beetje goed aan de opdracht weten te houden?
Dit is de eerste keer dat ik een kaart maak nav foto, dus ik ben heel benieuwd.

Verrassing, verrassing...
Morgen ben ik ook weer heel even op dit blog te vinden, meer zeg ik niet...

Maak er een leuk weekend van, tot morgen dus!

Creatieve groetjes, Gaby




23 opmerkingen:

  1. Leuke felicitatiekaaart Gaby en de vlinders zijn ook zo leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je heb je goed laten inspireren hoor!
    Ziet er prachtig uit en als je dan lekker aan zo'n gedekt tafel zit komen er twee vlinders langs fladderen! Super!
    Fijn dat je meedoet bij WLVC.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje!!!
    Je hebt je zeker goed laten inspireren, je kaartje pas perfect bij de foto.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart en ben benieuwd naar morgen Gaby, fijn weekend.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gaby, ja hoor je hebt je perfect aan de foto gehouden. Ik vind het een heel mooi kaartje. Groetjes van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,
    je kaartje ziet er prachtig uit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooie kaart heb je ervan gemaakt .Groetjes Sietie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi, prachtige kleuren.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Missie gelaagd, Gaby. Vind het ook een erg mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's beautiful, love the papers are your wonderful design!
    Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw schitterend gemaakt Gaby, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur ook.

    Fijn en zonnig weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such an adorable card, lovely design and lovely colour combo's....hope you are enjoying your weekend...
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby,
    schitterende kaart !!
    lieve groetjes martine
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is prachtig. Leuk is de gedekte tafel met allerlei heerlijks.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart, mooie kleuren samen!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart, leuk met al die laagjes!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie bijdrage voor deze challenge en zo leuk om te zien hoe iedereen geïnspireerd is door de foto.
    heel leuk gedaan en fijn dat je meedoet.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super schön gemacht, eine tolle romantische Karte.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dit schitterend gemaakt. Super hoe je je inspiratie uit deze lastige foto hebt gehaald.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er werkelijk geweldig uit!!!! Wat gaaf hoe je dat hebt gedaan...lekker shabby chic sfeertje....helemaal top!
    Fijn dat je meedoet bij WLVC en succes. Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig, je hebt het sfeertje van de inspiratie foto schitterend weten over te brengen op je kaart! Top gedaan!
    Bedankt voor je deelname bij wlvc!

    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen