Volgers

donderdag 31 juli 2014

Week 31...

Goedemorgen!!!

Welkom nieuwe volgers, leuk dat jullie me gevonden hebben. 
En ook dank deze keer weer voor alle leuke, lieve reacties.

Voor vandaag weer een Kerstkaartje, het is immers donderdag en tijd voor Yvonne e.a.:

In tegenstelling tot vorige week, heb ik voor deze week een heel druk kaartje gepland. 
Een lief engeltje, kijk zelf maar:


Het kaartje is alweer verkocht...soms zien ze nog niet eens het daglicht goed en wel, haha.
Maar elke kaart is een donatie aan Stg. Kika waard, en daar doen we het tenslotte voor.

Wou het kaartje hier toch graag laten zien, vond hem zelf ook wel bijzonder...en nu mag jij het zeggen...

Een fijne dag en tot morgen! 
Later deze dag ga ik heerlijk aan de freubel, heb zoveel ideeën, het is een ware chaos in mijn hoofd.
Dus houd dit blog in de gaten...

Creatieve groetjes, Gaby


19 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby
    Weer een leuk super druk kaartje .
    Geweldig leuk weer .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een erg schattig engeltje! Mooie kaart!
    Een fijne dag vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha Gaby, druk in je hoofd en een drukke kaart..hoe zou dat toch komen?? Het is wel een lieffie en dat vindt nog iemand anders was hij niet zo snel verkocht ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig dat je dit doet voor het goede doel. En dan zo'n mooi lief kerstkaartje. Hier hoort van alles bij, de bloemetjes, de kanten strik, het maakt het zo mooi! En al weer verkocht, goed zo. Dat heb ik soms ook dat ik teveel ideetjes heb, toch moet ik dan niet gaan freubelen, want dan wil ik teveel en lukt het me niet. Maar straks maar weer mooie kaartjes voor KIKA, fijne dag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje, Gaby. Kan me voorstellen dat ie snel weg was!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kerstkaartje Gaby...met een super lief plaatje en prachtige accentjes..

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Gaby. Gorgeous flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Gaby met leuke details. Die NS plaatjes blijven ook wel prachtig hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaby this is such a delightful card, beautiful image and lovely flowers.xxx
    ♥aNNie
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,
    Wat een prachtige kaart, met een schattig plaatje, deze ligt bij mij ook klaar om gebruikt te worden, leuk dat je weer meedoet, liefs Ans
    52 Weeks of..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige afbeelding mooie kleurtjes gebruikt Gaby.
    Hartelijke groetjes van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad een schattig kaartje! Het is leuk om gevarieerde kaarten te zien.
    EN dat is zo bij jou
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooi kaartje Gaby, ik vind hem weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook dit kerstkaartje is super leuk Gaby....jij maakt er gelijk twee!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Traumhaft schön! Der Engel ist wundervoll und du hast ihm mit deiner Karte einen tollen Rahmen gegeben. Da wundert es nicht, dass die Karte schon einen neuen Besitzer gefunden hat.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby. Mooie kaart. Lief plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen