Volgers

donderdag 24 juli 2014

Week 30...

Goedemorgen!


Kerstkaarten-donderdag...ofwel: challenge bij Yvonne e.a.

Kaartje nummer 30 is een eenvoudig kaartje.
Het meisje siert de Kerstboom op, dus de Kerstballen heb ik in het achtergrondje laten terugkomen.
Een leuke mal gebruikt, en hier het plaatje op aangepast.
Opgesierd met een rode strik. En de beer van het meisje is weer rechtsonder op de kaart terug te vinden.

Daar er ook gouddraad in de strik zit, heb ik er voor gekozen om een gouden beer te gebruiken.
Ik heb ze namelijk ook in het donkergrijs/zilver, maar bij nader inzien vond ik deze toch niet zo mooi bij het geheel passen.

Deze plaatjes heb ik in het zwart/wit, maar ook in kleur.
Ik maakte dan ook deze kaart in verschillende kleurcombinaties, simpel, maar toch sierlijk door de strik en het gebruik van het malletje. 
Er zijn heel veel klanten die altijd bewust op zoek zijn naar 'plattere' kaartjes, wel...dit is een goed voorbeeld hiervan.

(Kerstkaart 30)

Inmiddels ben ik deze week flink aan het knippen geweest, ik heb alweer een aardig boxje Kerstplaatjes klaarliggen, dus ik kan de komende tijd weer meters maken...

We hebben er immers toch meer als genoeg nodig, niet?

Hoop dat ook dit kaartje weer wat inspiratie mag geven, geniet ervan!
Zoals ik dagelijks geniet van al jullie reacties, dank je wel voor het trouw blijven bezoeken van mijn blog!

Tot morgen.

Creatieve groetjes, Gaby



21 opmerkingen:

  1. Hij is weer helemaal top!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kerstkaart, met een prachtige mal.
    en een schattig plaatje
    groetje Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gaby. Prachtig deze kaart. Heel eenvoudig als je dam hebt. Maar je moet het even bedenken. Een leuk idee is dit met het prachtige plaatje. Er hoeft soms niet zoveel op een kaart en dan is de kaart toch heel mooi. Dit is weer goed geslaagd. Het papier past er erg leuk bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,
    Mooi gedaan en een lief plaatje.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Door het plaatje erbij wordt het ook een heel nostalgisch kaartje en inderdaad erg mooi de strik, dat maakt het helemaal af. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,
    Simpel en mooi, prachtig van kleur en een schattig plaatje, leuke strik..
    Fijn dat je weer meedoet, liefs Ans
    DT 52 weeks of...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie mal heb je hier gebruikt Gaby en leuk het zwart/wit plaatje.
    Hartelijke groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Gaby, just love the die/template and the gorgeous colour combo with the black and white picture.xx
    ♥aNNie The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is gorgeous Gaby, I love the vintage image the colours and the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,

    Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt zeg super.

    Liefs Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hele leuke kaart met een mooie rand Gaby.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is prachtig....en je hebt zo.n leuk plaatje gebruikt....schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eine super schöne Karte! Da bin ich gespannt auf weitere Weihnachtswerke!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kerstkaartje schitterend Gaby, echt top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi Gaby! Ik hou erg van rood en zeker met kerst.
    Het plaatje is ook lief.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Gaby. Super gedaan.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen