Volgers

donderdag 17 juli 2014

Week 29...

Goede donderdag!!!


Ja, het is weer tijd voor een Kerstkaart bij Yvonne e.a.
http://bruggetje.blogspot.nl/p/yvonnes-52-weeks-of-christmas.html

Voor één van mijn klanten waar ik nu voor het 5e jaar een Kerstbestelling (80 tot 100 stuks) voor maak, is de wens van deze mevrouw om er ook altijd wat kinderkaarten tussen te hebben zitten. Zij stuurt namelijk naar al haar klein- en achterkleinkinderen, los van de ouders, een aparte kaart. Die kindertjes vinden de kaarten van oma altijd zo mooi, dat ze zelf altijd ook een kaart willen hebben. 

Dus zodoende wordt mij altijd gevraagd om wat jeugdige kaartjes erbij te maken.

Dit is één van de kaartjes voor haar bestelling:

(Kerstkaart 29)

Gewoon een lekker vrolijk Kerstkaartje, wat ik toch ook graag aan jullie wil laten zien. 
Bij deze dus...haha. Ik moet ook nog wat Kerstkaarten met Mickey Mouse en Winnie the Pooh maken, die komen later weer in beeld.

Voor vandaag sluit ik weer af met een creatieve groet en tot morgen!
Gaby


15 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en wat goed dat je ook nog kerstkaarten op bestelling maakt en ook nog zoveel!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit sfeervolle kerstkaartje maakt me vrolijk ...
    Heb je weer mooi gemaakt ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om kinderkerstkaartjes te zien, dit heb je lekker vrolijk gemaakt en zal zeker in de smaak vallen.
    fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart, Gaby.
    Kan me voorstellen dat tie in de smaak gaat vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gaby,
    wat een leuke kinder-kerstkaart, liefplaatje, ik vind de tekst ook mooi gedaan,
    fijn dat je weer meedoet, liefs Ans
    DT 52 weeks of...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk de kinder kerstkaart ,nou je moet er nog al wat maken zeg.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely creation and image used. Your additional dies and beauties finish the card of beautifully...xxx
    ♥aNNie The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Karte ist zuckersüß geworden, ganz klasse gemacht.

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Gaby
    Het is een schatje van een kerstkaart, héél mooi gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje Gaby! Erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eeen geweldig lief kerstkaartje Gaby....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen