Volgers

donderdag 10 juli 2014

Week 28...

Goedemorgen ladies,


De tijd tikt vooruit, de tijd tikt vooruit richting Kerst. De tijd is terug te vinden op deze Kerstkaarten. Het is donderdag, tijd voor een nieuwe serie Kerstkaarten.

Tijd voor Yvonne e.a. 

En deze week 3 vintage kaarten, en yes...hiermee is 'de schade' ingehaald en loop ik vanaf volgende week parallel met jullie.

(Kerstkaart 26)

(Kerstkaart 27)

(Kerstkaart 28)

En de tijd tikt door...

Voor ik afsluit, dank voor de vele, lieve, uitgebreide reacties op mijn condoléance kaartjes!
Er werd tevens gevraagd, waar het mooie lint vandaan komt. Wel, dit lint heb ik gesponsord gekregen door:


Maar ik denk dat het hier natuurlijk ook gewoon te bestellen valt...:-)

Voor de liefhebber: gisteren op het blog van Hobbyhandig meer condoléancekaarten met dit lint in o.a. zwart/zilver, roze en blauw. Ik heb het ook nog in het groen en paars, dus variatie genoeg zou ik zeggen.

Dan zie ik dat ik ook weer nieuwe volgers erbij heb, wat leuk!!! Welkom en dat we elkaar maar lang mogen blijven inspireren. Geniet van mijn kaartjes, geniet van mijn blog!

Geniet van de dag en tot morgen.

Creatieve groetjes, Gaby



25 opmerkingen:

  1. Wat een mooie nostalgische kaartjes zijn dit Gaby! Erg leuk! En wat fijn dat je weer parallel met ons loopt wat betreft je kaartjes. Leuk dat je weer met ons mee doet op 52 weeks off.....groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow gorgeous gabs!!! Love the vintage images :)
    Hugs
    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gaby, deine Karten sind ein Traum, soooooooo schön
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn wel echt mooie kerst kaartjes ...
    De prentjes zijn beeldig ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaarten, Gaby.
    Nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,
    super zeg, 3 prachtige vintage kaarten, leuk dat je weer mee doet..liefs Ans
    DT 52 weeks of...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great and super creations...fabulous design and colours used.xx
    ♥aNNie The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gaby, hele leuke en mooie kaartjes.
    Hartelijke groetjes van Veerle x x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Gaby, these are beautiful vintage creations I love them!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. # prachtige kaarten Gaby, je bent lekker op dreef.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    Je kerstkaartjes zijn één voor één weer top.Mooie kleuren en leuke details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaartjes Gaby, ik vind ze echt supermooi, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby. Wat 3 prachtige kerstkaarten met deze hele mooie plaatjes. Je hebt al de drie kaarten erg mooi gemaakt. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaarten en vooral de tweede vind ik zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig zijn alle 3 de kerstkaarten! Je gaat echt als de brandweer ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige dametjes op je mooie kaarten ! Toppie hoor, ik heb er nog geen één gemaakt dit jaar.
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kerstkaartje
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,
    wat een gave kerstkaartjes. Ik maak niet elke week eentje hoor, daar kom ik niet aan toe. Maar wel en idee om er dan een paar achter elkaar te maken....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow ze zijn alle drie beeldschoon geworden Gaby, waar haal je toch al die tijd vandaan......ik loop er nog 18 achter om gelijk te lopen. Het gaat bij mij dit jaar helemaal niet zo lekker als bij jou......maar ja we zien wel.
    Fijn weekend, groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, das sind traumhaft schöne Weihnachtskarten, ich bin total begeistert.
    Liebe Grüsse und einen schönen Sonntag wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen