Volgers

donderdag 3 juli 2014

Week 27...

Goedemorgen!!!


Tijd voor Kerstkaarten, en wel Kerstkaarten bij Yvonne e.a.

Elk jaar maak ik wel een aantal Kerstkaarten wat eigenlijk niet zo zeer mijn smaak is, maar ik weet inmiddels dat er naar gevraagd wordt. Dus zorg ik altijd een paar 'extremere' kaarten op voorraad te hebben.

Deze week maakte ik er maar liefst 8!!! 
Iedere keer een dubbele set, maar net even anders. 

Natuurlijk ben ik ook deze keer zeer benieuwd wat jullie van deze stijl vinden.

(Kerstkaart 18)

(Kerstkaart 19)

(Kerstkaart 20)

(Kerstkaart 21)

(Kerstkaart 22)

(Kerstkaart 23)

(Kerstkaart 24)

(Kerstkaart 25) 

En op deze manier loop ik deze Kerstkaarten-challenge lekker in...
Volgende week 3 stuks en dan heb ik de 'schade' al mooi ingehaald.

Voor straks ligt er weer een bestelling gepland, dus daar wil ik zeker een begin aan gaan maken. 
En morgen laat ik weer een challenge-kaart zien, tot dan!

Fijne dag, geniet van je bezigheden!
Creatieve groetjes, Gaby





23 opmerkingen:

  1. Wat zijn die leuk ! Vooral die bovenste vind ik prachtig.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik maak ook niet zo graag kerstkaarten ;-)
    Maar bij anderen bekijk ik ze wel graag! Eén voor één hele leuke kaartjes!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zijn super leuke en vrolijke kerstkaartjes Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze helemaal niet extreem. Ze zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ondanks dat het mijn stijl niet is vind ik het wel erg leuke kaarten, ziet er gezellig uit al is het wel raar nog steeds .. een kerstkaart in de zomer ;-) Groetjes Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, wat ben jij ijverig geweest zeg, geweldig, zoveel kaarten en zo leuk gemaakt, ze zien er vrolijk uit.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om een hele serie kerstkaarten te maken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow...goed bezig, Gaby. Wat een leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. More gorgeous cards Gaby, these are all so lovely.xxx
    ♥aNNie The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie serie Gaby!! Leuk!!
    Dankjewel voor het meedoen bij '52 weeks'!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    super..wat een gave kaartjes, leuk dat je weer meedoet,
    Liefs Ans DT 52 weeks of..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die Weihnachtskarten sind alle sooo schön geworden. Schön, dass auch du schon mitten in der "Produktion" bist!

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooie kerstkaarten Gaby, stuk voor stuk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Gaby, wat een prachtige kerstkaarten.
    Je loopt zo lekker in.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je haalt de schade zo mooi in, prachtige kaartjes zijn het geworden.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kerstkaarten.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende serie kertkaarten Gaby, heel verschillend maar allemaal mooi.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk Gaby.
    Set 1 en 4 zijn mijn favorieten.
    Leuk die setjes elke keer.
    Liefs, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauuuu
    you are hiper productive
    but this is another gorgeous colection
    bravo Gaby
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi lovely, I feel the same about making Christmas cards, loving your Christmas cards!! great designs, they are all so pretty.
    Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby,
    Wat zijn ze mooi je kerstkaarten ,mooie creaties allemaal.
    fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a wonderful group of Christmas cards Gaby, very fun designs.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen