Volgers

dinsdag 22 juli 2014

Turtle...

Goedemorgen!


Al eerder liet ik een kaart zien met een vilten schildpad. Ik had er nog een aantal over en maakte een nieuwe serie, 2 x 3 bijna-gelijke kaartjes. Dat tikt altijd zo lekker door voor je voorraad. Ik moet toch altijd zorgen dat mijn webwinkeltje gevuld blijft, en zo kon ik weer even wat 'rode kruisjes op de site' wegwerken...





Zo 'makkelijk' te maken: achtergrondje voorzien van leuke hoekjes.
Een strook rest-papier aan de linkerkant. Een leuk malletje voor de turtle.
Opgesierd met bloemen, tekst, strik en vlinders. So easy...

En hier weer 3 stuks, maar net even anders...




De opbouw is bijna hetzelfde, andere kleurtjes, nu een tekstlabel en andere vlindertjes. 
En zo kun je blijven variëren...

Vind ze zelf zo leuk...inmiddels zijn ze al langzaam in mijn webwinkeltje aangekomen, welke zal als eerste verkocht worden? 

Geniet van deze kaartjes, geniet van vandaag! Tot morgen bij Hobbyhandig.

Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl


14 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kaarten zijn dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattige kaartjes Gaby, leuk !
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaartje Gaby ze zijn super leuk.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah love these turtle cards Gaby, so full of life and wonderful colour.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er echt een paar juweeltjes van gemaakt. Lekker kleurrijk. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een schatjes. Een enig schildpadje. Je hebt er mooi kaarten mee gemaakt, Gaby!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,
    die schildpadjes heb ik ook nog ergens liggen, ze zijn leuk en ook je kaartjes zijn weer prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke serie kaartjes en wat een schattige schildpadjes!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig Gaby....en ook bij jou heb ik veel moois gemist zag ik!
    Ik heb net even zitten genieten van al het moois bij je!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat zijn ze leuk!!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk zeg,leuke frisse kleur ook.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke en vrolijke kaartjes .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze vrolijk en zo'n schattig schildpadje!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooi!! Wat een pracht van een kleurtjes gebruikt!!!
    Ik heb heel veel moois gemist bij je zie ik!!!! Heb net even terug gekeken!!!
    Heel veel variaties zeg!!! Geod beZig!!!!!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen