Volgers

dinsdag 29 juli 2014

Salonnetje...

Goedemorgen!!!


Eén van de medewerkers in de schoonheidssalon waar ik maandelijks kom, gaat haar eigen salonnetje openen. Hoe leuk is dat?
Reden voor een kaartje natuurlijk...


Lekker drukkies, maar ik hou er wel van.

Deze kaart wil ik tevens laten meedoen aan de challenge bij:

Challenge # 42 Geburtstag (verjaardag)

én

Inspiratiefoto

(Dit is mijn 2e inzending, geïnspireerd door de rozen en zachte kleuren)

én

Challenge # 12 Alles  mag

Heel benieuwd naar jullie reacties op deze kaart, ik lees ze met veel plezier!
Dank je wel!!!

Kom je morgen een kijkje nemen bij Hobbyhandig?
Tot dan!

Creatieve groetjes, Gaby




18 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig kaartje Gaby. Heel mooi de grote witte veer met daarop de roosjes. Mooi gedaan.
    Veel liefs van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby,
    Heel erg druk maar wel supermooi, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO Wat heb ik veel gemist zeg. Ik ben momenteel niet erg creatief bezig en ook niet veel op blogger dus ik kom hier en daar weer wat "bij" kijken. Prachtige creaties heb je gemaakt zeg en zoveel ook. Je laatste is ook weer zo ontzettend mooi, lekker vol, daar hou ik wel van!
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Gaby
    dit ziet er prachtig uit zeg, met een mooie opbouw van alles en hele leuke details.
    lekker shabby en fijn dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je er weer een persoonlijk kaartje van gemaakt zo ook met die spiegel ect. Erg Leuk! groetjes Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje. Daar zal de dame in kwestie blij mee zijn!

    Groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Karte ist perfekt für den Anlass. Die Deko passt super.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Gaby heel toepasselijk

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik houd wel van lekker vol hoor....heerlijk, dan is er lekker veel te zien. het is schattig geworden en leuk dat je er nog een keer bij bent bij WLVC. Lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kei leuk kaartje. Super zo met alle details.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hoi
    Gaaf gedaan
    super leuk zo lekker druk kaartje
    ik hou er wel van hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind het een hele leuke kaart
    er is een hoop moois op te zien

    gr, corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi is dit kaartje Gaby....leuk dat ze haar eigen sallonnetje gaat openen...weer een leuke uitdaging...
    Ik heb een aantal leuke kaartjes gemist zie ik ...maar ook ik ben ruim een weekje afwezig geweest ....ik ga proberen weer met regelmaat langs te komen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is idd reden voor een kaartje, en wat voor 1 super gemaakt Gaby! Heerlijk die kleurtjes en details, bedankt voor je deelname bij wlvc!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen