Volgers

dinsdag 8 juli 2014

Moeilijke kaartjes...

Goedemorgen,


Vrijdag laat in de middag werd ik door een klant gebeld met helaas triest nieuws...er was een familielid van haar gestorven. De familie had één wens...een kaart met zijn hobby afgebeeld aan het grafstuk. Zodoende dat ik gebeld werd, en ja...dat heeft natuurlijk de hele tijd door mijn hoofd gespookt.

In de pauze van de voetbalwedstrijd was ik al op zoek gegaan naar het passende plaatje: een zeilboot. 
Het liet me niet los, dus zo gebeurde het dat ik tussen de twee voetbalwedstrijden in, nog 'eventjes' de kaart in elkaar zette. Deze moest immers zaterdag uiterlijk zondag afgeleverd worden...

Ik vond het een 'zware opdracht', maar ik denk dat ik er wel iets passends van heb weten te maken...


En ja, ik moest natuurlijk ook zelf een condoléance kaart sturen. En om in de kleur van bovenstaande kaart te blijven, maakte ik voor haar en familie deze kaart:


Het zijn altijd 'moeilijke' kaartjes om te maken, maar helaas horen ze bij het leven. 
Morgen bij Hobbyhandig meer van deze condoléance kaarten in deze stijl...

Donderdag staan er weer Kerstkaartjes gepland en vrijdag één eenzaam kaartje, wel een vrolijkere kaart dus ik hoop dat het vrijdag ook weer wat zonniger hiermee gaat worden...

Op dit moment komt het hier met bakken uit de lucht vallen...happy summer...

Bedankt weer voor het langskomen en tot...???

Creatieve groetjes, Gaby



35 opmerkingen:

  1. Voor elke gelegenheid een kaartje, helaas horen daar ook condeleance kaartjes bij.
    Deze zijn heel stijlvol,
    LG Blankin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas horen deze kaarten er ook bij, en de opdracht is goed geslaagd zullen ze zeker waarderen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zeker dat jouw prachtige kaartjes
    een hart onder de riem zullen zijn ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en stijlvol gedaan, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het is je heel goed gelukt hoor Gaby, en ik weet uit ervaring dat deze kaartjes zoveel meer zeggen dan woorden.....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous cards gabby love the sail boat!!

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas soms nodig Gaby....heel stijlvol zijn ze die met de zeilboot
    vind ik heel mooi!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat deze kaarten ook nodig zijn. Ik zit er altijd mee in mijn maag, vind het niet makkelijk om te maken. Jouw kaarten zijn heel ingetogen en passend voor deze gelegenheid.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oef Gaby, ik kan me voorstellen dat zoiets op je geest weegt om dan nog creatief te moeten zijn is niet makkelijk. Maar You Did It Girl ! Ze zijn heel mooi, stijlvol en sober genoeg. Prachtig. Het kleur thema vind ik ook heel erg geslaagd, zo zie je maar dat het niet altijd zwart moet zijn. En Gaby dat lint op je eigen kaartje is super mooi, waar heb je dat gevonden ?
    Heel veel liefs en groetjes van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn beide heel mooi geworden ik vind het zelf ook moeilijk om deze kaarten te maken heb er ook nog maar 1 gemaakt. Maar heel sereen gehouden en mooie kleur.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Gaby and what a fantastic nautical card...love it...xx
    ♥aNNie
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Gaby,

    Eindelijk heb ik gevonden hoe ik volger van je kan worden... Het lukte voorheen niet... Maar helaas, ik moet het van thuis uit doen, dus hier tijdens mijn middagpauze lukt het weer niet...

    Mooie kaarten maakte je voor deze trieste gebeurtenis... Ze horen helaas ook bij het leven. Kreeg ook net telefoon, moet er straks ook weer maken tegen morgen...

    Liefs en tot weldra,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het blijft een beladen onderwerp, maar jij hebt er twee stijlvolle kaarten van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, dat is geen goed nieuws. Maar je kaart is erg goed geslaagd hoor. Mooie tekst heb je erbij gedaan. De andere kaart is ook erg stijlvol.

    Hier valt het er ook met bakken uit, is goed voor de plantjes. Die hadden wel wat water nodig. We spuiten af en toe wel met de tuinslang, maar toch is dat nog onvoldoende.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn idd heel erg moeilijke kaartjes om te maken, zeker als je de persoon goed gekend hebt. Ik vind ze heel mooi en passend gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer hele mooie kaartjes gemaakt .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jij bent de perfecte persoon om deze wens nog tot vervulling te brengen. helemaal geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind dat je goed bent geslaagd in je opdracht, prachtige kaartjes zijn het geworden.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Gaby,
    hele mooie stijlvolle condoleance kaarten
    heel knap gedaan !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, soms hebben we zulke kaartjes ook nodig. Het zijn beide mooie stijlvolle kaarten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby,
    Daar blijf je dan toch mee bezig, het is prima gelukt, een mooie, persoonlijke kaart en ook jouw eigen kaart is prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby,
    wat zijn dat 2 stijlvolle condoleance kaartjes...de eerste is heel mooi met die zeilboot....en volgens mij zeer geslaagd...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Altijd moeilijk om te maken maar ze zijn erg mooi geworden.
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier is vandaag ook alleen maar water naar beneden gekomen, op het moment is het droog! In trieste tijden is het wel altijd fijn om te weten dat er mensen aan je denken, je laat ons weer twee mooie kaartjes zien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Gaby. Je hebt beide kaarten erg leuk gemaakt. Ja soms heb je ze nodig en dan is het fijn dat je een mooie kaart kunt sturen.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O Dat zijn inderdaad niet de fijnste kaarten om te maken maar soms heb je ze nodig en hoe fijn is het dan om ze persoonlijk te maken. Ik vind ze beiden heel stijlvol gemaakt, prachtig gedaan.
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat is geen fijn nieuws.
    Prachtige kaarten heb je hiervoor gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. These are both wonderful Gaby, I love that ship!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het zijn inderdaad moeilijke kaarten om te maken maar jij hebt twee hele mooie, stijlvolle kaarten gemaakt. Heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja, het is een prachtige kaart geworden. Al is de aanleiding triest!

    Ook dat hoort bij het leven. Mooi gedaan!

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een verdrietig nieuws.... Je kaartjes zijn mooi geworden, passend voor dat waarvoor het verstuurd wordt...

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een enorm moeilijke opdracht, want zeker dan moet de kaart perfect zijn
    en dat is je goed gelukt Gaby.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen