Volgers

maandag 21 juli 2014

I love Holland...

Goedemiddag!


Voor vandaag 3 bijna-gelijke kaartjes. De plaatjes van Yvonne Creations, knippen altijd zo lekker weg dat ik er maar weer gelijk 3 kaartjes van maakte.

Lekker in rood-wit-blauw, lekker Hollands...alleen een beetje te zonnig voor dit weer...het regent hier mega, na die warmte wel even goed voor de tuin, maar om nu op mijn fietsje er op uit te gaan, of op het bankje in het park zitten, of bloemetjes in het veld te gaan plukken...dat zie ik niet zo zitten.

Gelukkig kan op kaartjes alles...:-)




En wie weet, kunnen we dit morgen wel weer allemaal doen, morgen zou immers de zon weer schijnen...

Morgen ben ik er weer met maar liefst 6 bijna-gelijke kaartjes, woensdag bij Hobbyhandig, donderdag Kerst en het kaartje voor vrijdag ga ik zo maken. Dus laat je verrassen...

Geniet van deze Holland-kaartjes, zoals ik genoten heb van al jullie reacties, dank je wel!!!
Ook weer een nieuwe volger erbij, wat leuk: welkom!!!
Dat we elkaar maar mogen blijven inspireren.

Fijne dag (met of zonder regen...) en see you tomorrow!

Creatieve groetjes, Gaby


22 opmerkingen:

  1. Aww love these images so cute and the paper is just gorgeous :)
    Hugs
    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn toppertjes je kaarten.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn weer 3 prachtige kaartjes Gaby, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker Hollandse kaartjes. Erg leuk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en fleurige kaarten, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ich liebe Holland auch! Wir fahren öfters nach Holland, wegen des leckeren Essens, der tollen Bastelartikel (mein Mann kauft eher Sachen für´s Fahrrad) und natürlich wegen der lieben netten Menschen dort!!!

    Deine Karten schauen alle klasse aus. Super schöne Motive!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het heeft hier de hele dag geregend, heerlijk..ik kan absoluut niet tegen de hitte,
    Je kaartjes zijn erg leuk en helemaal in Hollandse sferen, mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gaby,

    Bedankt voor je bezoekje en complimenten.
    Nieuwsgierig was ik natuurlijk, naar wie je was en hoe en wat, dus even je blog opgezocht. Leuke Hollandse kaartjes heb je gemaakt.
    En ik zag een bekende spreuk op je blog voorbij komen, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben nu ook volger van jouw geworden.
    Hopelijk gauw tot ziens.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk Gaby, ook echt hollands

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hele leuke serie geworden. Meer Hollands kan gewoon niet. Toch wel jammer dat je steeds minder 3D afbeeldingen ziet. Stiekem zijn ze toch nog wel heel leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Hollandse kaartjes!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het 3 heerlijke vrolijke Hollandse kaarten Gaby
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaartjes Gaby. Dank je wel voor je berichtje en je medeleven bij het grote verlies dat onze familie heeft ondergaan.
    Liefs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. beautiful cards Gaby, I like the sweet images and the designs.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow! These are simply GORGEOUS Gaby! Each one is so unique and very BEAUTIFUL!!!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker fris Hollands trio Gaby, helemaal leuk. Hier heeft inderdaad de zon weer volop geschenen, bij jou ook? Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat zijn ze schattig zeg en leuk bijpassend papier.
    fijne week en groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooo, ben weer ver achter wat een ontzettend schattig kaartje is dit!
    Ik hoop dat je inmiddels wel weer heerlijk buiten hebt kunnen vertoeven misschien wel heerlijk freubelen in de tuin!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen