Volgers

dinsdag 1 juli 2014

Geboorte...

Goodmorning to all of you!!!

Dank voor jullie reacties op mijn vorige blogpost. Grappig te lezen dat de kaartjes 'door de keuring' zijn gekomen en dat jullie ze erg leuk vinden, dank je wel! Zo zie je maar weer...

Vandaag iets heel anders, weer kaartjes in mijn eigen stijl, haha.
Geboortekaartjes met bloemen...Deze mal kreeg ik laatst van één van mijn sponsors cadeau (heb er al diverse kaarten mee geshowd hier...) en ik vind hem zo geweldig. Leuk te combineren met gewone kaartjes voor verjaardag of zo, heb de bloemen inmiddels ook al op Kerstkaarten verwerkt en vandaag dus op geboortekaartjes. 

Heel benieuwd wat je ervan vindt...



Ook weer leuk om te doen: 2 verschillende malletjes op elkaar gebruiken, geeft weer zo'n leuk effect!
En dan deze twee nog:



Ze staan inmiddels al in de webwinkel...ik ben benieuwd voor hoe lang...

Ik ga snel de nieuwsbrief schrijven, die moet vandaag ook weer de deur uit.
Een hele fijne dag en tot morgen bij Hobbyhandig, óf donderdag hier met Kerstkaarten...ook weer in een hele andere stijl...

See you!!!
Creatieve groetjes, Gaby






27 opmerkingen:

  1. Adorable cards, love how you wrote on the pink ribbon and love these little baby feet, is that a die....it's gorgeous.xxx
    aNNie♥ .The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je brengt me wel weer op ideetjes met deze kaarten. Ze zijn echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kaartjes om te koesteren ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lieve baby kaartjes,
    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele schattige babykaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige kaartjes, prachtig gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een cuty's een beetje hetzelfde en toch weer anders. Heel mooi
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat zijn ze leuk en mooi Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Gaby, wat zijn deze kaarten weer leuk zeg en inderdaad, als je soms mallen gaat combineren kun je verrassende en leuk effecten krijg, zo ook hier, ze zien er prachtig uit.
    fijne dag , liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Babykarten sind wieder traumhaft schön geworden. Ich mag ja besonders die Blumenranke, so aufwendig gestaltet, einfach klasse!


    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are so gorgeous Gaby, I love those little feet
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie babykaartjes heb je weer gemaakt Gaby, erg leuk die voetjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby,
    Heel mooi gemaakt, ook de kleine voetjes zijn lief, ik heb die ook en de grote vind ik persoonlijk erg groot, een geslaagde serie babykaartjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan Gaby. Ik vind je baby kaartjes super.
    Liefs, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ahh, wat zijn ze schattig!! Vooral die met die baby voetjes!!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Supermooi, die kaartjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Whowwww Gaby, heel erg mooie geboortekaartjes. Prachtig harmonieus van kleur en vormen!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh oh oh, hoe doe jij dat toch! ik vind ze weer heel leuk en dan 4 in post!
    Ik vind de onderste twee het mooist!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 't is weer een dolle boel met je mooie kaartjes Gaby

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Gaby.
    Leuk om te zien hoe verschillend de kaartjes zijn met dezelfde malletjes.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie en lieve kaartjes.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby,

    ik vind je kaarten weer erg mooi én leuk gemaakt, idd met mooie mallen!!Ik vind het erg knap dat je zoveel mooie kaarten maakt en plaatst!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stunning designs Gaby, gosh they are all so cute.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh Gaby! These are all absolutely DARLING & SO VERY PRECIOUS!!!!!!!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige babykaarten. Leuk zo met de baby voetjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen