Volgers

maandag 14 juli 2014

Enjoy...

Goodmorning to all of you!!!


Van tijd tot tijd word ik gevraagd om een andere creatie als kaarten te maken. Een hele uitdaging, wat ik dan ook altijd met heel veel plezier doe. 

Op mijn site onder creaties vind je diverse voorbeelden, die ik de afgelopen tijd gemaakt heb.
Eén daarvan wil ik jullie graag laten zien en laten meedoen aan de volgende wedstrijd:

http://creapaleis.blogspot.nl/2014/07/wedstrijd-juliaugustus.html
Wedstrijd juli/augustus: alles mag

Dit is mijn inzending:


De tekst is beplakt met allerlei kleine stukjes zwart/wit papier. De letters heb ik heel bewust 'dichtgeplakt' om wat meer diepte te creëren.
Onderlangs rozen en kant.
Links: de mooie vlindermal van Joy Crafts
Overig: vlinders, knoopjes, strass-steentjes, pins, lint.

Eens even iets heel anders, maar zo leuk om te maken. 
Heel benieuwd wat jullie ervan vinden...de klant was méér als tevreden, en daar doen we het tenslotte voor!

Morgen ben ik er weer met een kaartje, woensdag is het weer Hobbyhandig-dag, donderdag Kerst, vrijdag laat ik weer een challenge kaart zien, zo ook op zaterdag! Dus weer een week vol creativiteit, geniet ervan!

Dank weer voor het langskomen!

Creatieve groetjes, Gaby





20 opmerkingen:

  1. Wauw heel erg leuk
    Liefs en een fijne maandag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige creatie heb je gemaakt Gaby
    en kan me voorstellen dat je klantje tevreden is met zo iets moois.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh....dat ziet er super schattig uit, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en heel speciaal Gaby.
    Veel liefs van Veerle x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Gaby en door de letters dicht te maken ziet het er nog specialer uit, ik heb de foto even vergroot en dan kun je het extra goed bekijken.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een romantische uitstraling ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat heb je mooi bewerkt Gaby ziet er goed uit.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow this is gorgeous Gaby, I like the colours and all the flowers
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer schitterend uit Gaby, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,
    heel mooi gedaan, ik vind de rozenrand en grote strik super..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Buchstaben sind wundervoll gestaltet, klasse gemacht.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow wat een leuke creatie Gaby

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat is weer een prachtige creatie Gaby....super leuke details...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    Wat leuk gedaan. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kei leuk gemaakt! Het lijkt me inderdaad super leuk om te doen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke creatie! Ik heb de borden met "home" van de action al meerdere keren gepimpt. Zo'n leuk werkje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ha Gaby,
    wat is dit een leuke creatie! Heel mooi geworden in zwart/wit/rood. Ik vind het ook leuk om af en toe wat anders te maken of te pimpen dan kaartjes...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen