Volgers

vrijdag 11 juli 2014

Aardbeitjes proeven...

Hallie hallootje,

Vandaag laat ik een kaartje zien wat ik al eerder maakte. Wellicht ken je het...
Dit kaartje kreeg namelijk een publicatie met mijn artikel in het tijdschrift
Hobbyfestival 03, een gratis uitgave voor de creatieve hobbyist. Te verkrijgen op de Hobbyfestivals, zie www.hobbyfestival.nl.

Het was één van de vele afgebeelde kaartjes bij dit artikel, maar wel een kaartje waar veel op gereageerd werd. 

Benieuwd wat jij ervan vindt...


Ik wilde het kaartje toch graag met jullie delen, vandaar voor vandaag eens een keer 'een oudje'...

Dit weekend ben ik ff terug met een challenge-kaart, en voor volgende week heb ik weer heel wat nieuwe dingen op de planning staan, zelfs iets wat geen kaart is...

Ik ga weer verder freubelen, doe je gesellie mee? 

Fijn weekend en tot zondag.

Creatieve groetjes, Gaby




22 opmerkingen:

  1. Wat zijn die bloemen mooi gemaakt ! Prachtig kaartje Gaby.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, ist diese Karte schön geworden
    glg und schönes Wochenende
    wünscht
    Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke en prachtige kaart Gaby.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart leuk plaatje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie en leuke kaart Gaby.
    Groetjes Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Gaby wat is dat hobbyfestival ? Heb er nog nooit van gehoord.
    Grtjs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, heel mooi gemaakt. Ik hoop dit weekend ook nog even aan het freubelen te kunnen dus als het even kan freubel ik lekker met je mee...;)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje is het geworden.
    groetjesAnita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart ,prachtig van kleur
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,
    Prachtige kaart ik vind de bloemen erg mooi, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een mooi kaartje. Ik begrijp wel dat die gepubliceerd is.

    Groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card Gaby, I love it!!
    have a great weekend
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby, ook al is hij wat ouder, hij is wel mooi!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief kaartje Gaby.....niet aan te zien dat die al wat ouder is....ik vind hem TOP!!!

    groetjes en nog een fijn weekend verder
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart. Lekker vrolijk met het plaatje en deze kleuren.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby,
    wat een schitterend kaartje
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Gaby,
    ik ken hem niet hoor, maar vind hem erg leuk geworden.
    We hebben zelf aardbeiensorbetijs gemaakt.......Mmmmmmmmm!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eine ganz tolle Karte, klasse gemacht!

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen