Volgers

dinsdag 24 juni 2014

Zon, zee en strand...

Buongiorno!!!


Een nieuwe dag, een nieuwe blogpost, een nieuw kaartje.

Zoals ik van vele begrijp, ligt blogger er bij vele uit en hebben vele het probleem van een 'onzichtbare leeslijst', om het zo maar te noemen. Heel vervelend, daardoor missen we elkaar.
Sorry dat ik dus nog niet ben langsgekomen, maar hopelijk is het probleem snel opgelost...
Laten we duimen!!!

Voor vandaag weer een challenge-kaartje, deze laat ik meedoen bij:

Challenge # 39 An der See/Urlaub (aan zee/vakantie)

én bij

Challenge # 14 Zomer

Dit is mijn inzending:


Plaatje: een oudje...
Achtergrondje met wolkjes en vlinders van Cosmo Cricket.
Mallen: Memorybox, Marianne Design en Joy Crafts.
Overig: kant, pins, schelpjes, lint en plakparels.

Als dit geen zomers kaartje is...

Geniet ervan en geniet van deze dag!
Tot de volgende ronde.

Creatieve groetjes, Gaby

25 opmerkingen:

  1. Beeldig met die zachte kleuren ...
    Lief kaartje met de schelpjes ...
    Zit verveelt met het leeslijst probleem ...
    Nog een fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaby, deine Karte ist Sommer pur, echt wunderschön gemacht
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al dat het aan mijn computer lag. Maar het ligt er bij mij ook uit. Maar gelukkig kan ik wel bij je kaart komen kijken. Wat een plaatje! Super mooi gemaakt.
    Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart weer Gaby heel erg mooi bewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zomers kaartje Gaby...zoveel heerlijke zomerse accentjes erop...

    Maar in de sidebar bij mij komen wel de creaties van mijn volgers die actief zijn en soms doe ik die bijvullen en opschonen.....
    Er is wel een tijd geweest dat het uren duurde voordat die daar zichtbaar waren, maar dat is nu gelukkig ook weer voorbij...
    Dus ik hoef niet veel te missen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke zomerse kaart!
    Ook hier het leeslijst probleem... Op aanraden van Ans heb ik alles omgezet naar bloglovin en daar kan ik nu alles lezen, gelukkig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een hartstikke zomers kaartje Gaby,
    en heel erg mooi!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een leuk zomers kaartje Gaby.
    Ik zag het ook net dat Blogger problemen heeft, dan maar op een andere manier een rondje doen ;)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Wat mooi en die mal van memory box is zo mooi!!

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    ..even ..nou ja even..omzetten naar Bloglovin en je kunt alles weer lezen, ik gebruik mijn Blogger leeslijst, praktisch nooit meer, dus ik kan alle kaarten zien, prachtig zomers kaartje heb je gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk zomers kaartje. Krijg meteen zin in de vakantie. Super mooi!

    Lieve groeten, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby,
    je kunt ook onderaan je blog klikken op je lijst met blogs....daar staan een boel blogs die jij volgt en als je er op klikt kun je zo bij iedereen kijken. Zo doe ik het eigenlijk altijd....
    Je kaart is op en top zomers en ik vind het superleuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart met hele mooie stansen en een heerlijk nostalgisch 3D plaatje.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eindelijk kan ik alles weer in de leeslijst zien en dus ook weer reageren. Wat een vrolijk kaartje heb je hier gemaakt. Super gedaan. Mooie afbeelding ook. Groetjes marja

      Verwijderen
  15. Wauw echt een zomers kaartje, prachtig!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is prachtig heel mooi gemaakt.

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is so gorgeous Gaby, I like the image the butterflies and the colours.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Outstanding design Gaby, wow love the colors, embellishments and layout.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die Karte ist wundervoll geworden, so schön gestaltet. Macht Lust auf Urlaub!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Gaby,
    wat een schatje
    heel mooi !
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby,
    Wat een enig kaartje, zo snoezig.
    Succes met deze challenge.
    Liefs, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen