Volgers

vrijdag 13 juni 2014

WK voetbal 2014...

Morguh!!!


Hier is ie dan, onze 'mascotte'...


Een wat ouder borduurpatroontje (weet niet eens meer van wie of wat...), maar hij blijf zóóó leuk!!!
Ook deze kampioenschappen kon ik het niet laten om hem te maken, wedden dat ie morgen op het Hobbyfestival te Geleen zo verkocht is?

Ik laat het je weten!

Deze kaart wil ik laten meedoen aan de wedstrijd bij:

wedstrijd juni: alles mag

Geniet van de wedstrijd vanavond en dat de beste moge winnen...
Je ziet: ik ben er klaar voor!!!
Fijne dag en alvast een heel fijn weekend gewenst. Voor alle vaders: fijne vaderdag natuurlijk!

Creatieve groetjes, Gaby


22 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad heel erg leuk. Heb je bij het maken ervan, nog positive gedachten naar onze ploeg gestuurd? We zullen vanavond zien of het geholpen heeft.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje!! Veel plezier morgen en een prettige wedstrijd vanavond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gaby,
    ooh die heb ik ook eens ooit geborduurd, die van jouw is wel heel leuk met de oranje strik, mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Gaby,ik denk inderdaad dat deze kaart zo verkocht is.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk kaartje Gaby...prachtig die leeuw geborduurd....heel toepasselijk in deze tijd. Dat wil ik zeker geloven dat je die zo verkocht krijgt...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ist ja toll gemacht, gefällt mir
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card Gaby
    have a lovely weekend
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze is super gaaf Gaby heel mooi gedaan.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby,
    superleuke kaart! Aan jou zal het niet liggen..... fijne voetbalavond!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful creation sweetie, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje zal wel vlug verkocht zijn, mooi gemaakt. Enne ... ik ben geen voetballiefhebber dus ik zit niet in mijn oranje tshirtje voor de buis vanavond ;)
    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww die is gaaf zeg
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou zeggen AANVALLEEHH
    Heel leuk.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    Grappige, maar mooi kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart geworden. Lollig dat strikje!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Das Maskottchen ist klasse geworden, ganz toll gestickt!

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Hoi
    Ha Ha wat leuk super gedaan .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,
    Wat super leuk gedaan met het geborduurde leeuwtje.....heel erg toepasselijk voor vanavond.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaby this is really sweet, I love it!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een enig kaartje is het geworden!
    Liefs,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leukerd Gaby!
    En zo toepasselijk op 't moment hè

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby,

    wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Gezellig ook dat je meedoet met de wedstrijd van Creashop Duymelot.
    Succes ermee,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen