Volgers

donderdag 26 juni 2014

Week 26...

Goede donderdagmorgen,

Ja, je leest het goed: het is weer donderdag en dus tijd voor de kerstkaartjes bij Yvonne e.a.

Deze week maakte ik een 5-tal kaarten naar aanleiding van een kerstkaart die ik eerder heb laten zien. 
Lekker strak, maar uitgebouwd deze keer met tekst en een bijpassende strik. Kijk zelf maar...


(Kerstkaart 13)

(Kerstkaart 14)

(Kerstkaart 15)

(Kerstkaart 16)

(Kerstkaart 17)

En natuurlijk heb ik er inmiddels al véél meer gemaakt, te vinden op mijn site óf gewoon volgende week weer hier...

En terwijl hier het zonnetje schijnt, ga ik toch strakkies ook wel door aan Kerstkaarten. De eerste helft van het jaar zit er al bijna op, en die tweede helft gaat ook sneller als we denken, dus die Kerstkaarten hebben we snel genoeg nodig!

Voor ik afsluit: welkom nieuwe volgers! Gesellie dat jullie ook een kijkje komen nemen.
Welcome to all my new followers!
En ook weer dank deze keer voor alle leuke en lieve reacties!!!

By the way, als je op een kaart klikt om te willen vergroten...dat moet ik me nog eens gaan uitdokteren hoe dat moet (wist niet eens dat het kon...). Ik zal de komende tijd eens puzzelen...
Dank voor de tip!

Creatieve groetjes, Gaby



19 opmerkingen:

  1. wat een mooie serie Gaby
    jij gaat lekker hoor ;-)

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Auch diese Weihnachtskarten sehen einfach fantastisch aus...Kompliment!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Gaby ! Mooie malletjes heb je ervoor gebruikt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Gaby ... je doet me spontaan al verlangen naar de Kerst ...
    Stuk voor stuk beeldig en stijlvol ...
    maar eerst nog genieten van deze zomer ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig, Gaby. Wat een mooie serie kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Gaby,
    hele mooie kerstkaartjes
    heel leuk met de embossing
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,
    zijn weer super, mooie serie kerstkaarten, leuk dat je weer meedoet, liefs Ans
    52 Weeks of..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke serie, eenvoudig maar prima als kerstkaart. Leuk het geemboste gedeelte, en ook leuk die grote tekst. Succes met je kerstkaartjes vandaag. Fijn dat je weer mee doet met 52 weeks of............groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaartjes zijn het weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Karte ist toll geworden, super schön gestaltet. Mit gefallen die Stanzteile sehr.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous cards Gaby, love the traditional colours of Red, Green and White.
    Hugs Janet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaarten Gaby, ik ben nog niet begonnen (dat lieg ik ik heb er 1 gemaakt) maar na de zomervakantie zal ik er ook aan moeten geloven hoe mooi het weer ook wordt. Succes er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous creations and fantastic colours.and dies used..really love these cards...♥aNNie
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  14. a fabulous festive collection of cards!
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. a fabulous festive collection of cards!
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby
    Wat een leuke kerstkaartjes!!!
    Hier schijnt de zon ook en op mijn planning staan ook nog meer kerstkaartjes haha. Dus ook ik ga zo lekker starten.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen