Volgers

donderdag 5 juni 2014

Week 23...

Goedemorgen blogland!!!


Op deze zonnige maar o zo koude ochtend (ik waaide uit mijn jas...), kom ik al heel vroeg langs met mijn kerstkaartjes.

Het is weer donderdag, dus tijd voor Yvonne's challenge.

Deze week 2 vintage kaarten, met plaatjes van Nellie's Vintage.

(Kerstkaart 5)

(Kerstkaart 6)

Ik zou bijna zeggen...zoek de verschillen, haha :-)

Voor ik afsluit: welkom nieuwe volgers en dank voor alle reacties!!!
Ik heb ze allemaal met heel veel plezier gelezen.

Julllie hebben me trouwens wel op een idee gebracht, 'geslaagd'-kaartjes heb ik al bij vele van jullie op het blog gezien. Die ga ik vanmiddag ook maar eens maken, heb ik ze tenminste mooi op voorraad voor het hobbyfestival volgend weekend. Ik had er nog niet bij stilgestaan, maar zeker handig om ze bij me te hebben. 
Dank voor de tip!!!

Fijne dag en tot morgen.

Creatieve groetjes, Gaby






35 opmerkingen:

  1. prachtige vintage kerstkaarten hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie, geslaagde kaartjes !
    nog een fijne (droge ?) dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kerstkaarten met twee schitterende plaatjes!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vintage kerstkaarten zijn prachtig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer enig Gaby. Erg leuk je kaarten.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel stijlvol gemaakt ...
    Jammer dat kerst nog zo ver af ligt ...
    Eerst genieten van de zomer ...
    Een fijne donderdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,,

    Wat leuke kerstkaartjes. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gaby,
    Mooie kaartjes heb je gemaakt, leuk in Vintagestijl..en hier is het ook koud, ik heb net een warme trui aangetrokken..fijn dat je weer meedoet aan 52 WOC, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes, Gaby! Heel mooi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow gaby this is brilliant love the ice skates :)

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hoi
    He He
    ik kon maar steeds niet op jou blog komen geen idee hoe dat kwam .
    maar het is me gelukt en ik ben volger geworden hoor .
    Ik heb even rond gekeken en je maakt super mooie kaarten en creatie,s.
    Deze kerstkaart is ook weer super leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kerstkaarten Gaby, ik vind ze allebei prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de verschillen ontdekt hoor Gaby, hihi. Hele leuke kerstkaartjes geworden!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn beide prachtige kerstkaarten!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je zou met dit weer toch denken dat we in de herfst zitten... dus die kerstkaartjes zijn helemaal geen gek idee hoor!!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaarten leuke plaatjes mooie combi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dacht eerst dat een plaatje van kindjes had die je kende !
    Zeer leuk is het geheel geworden .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ze zijn prachtig Gaby
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gaby,
    wat een gave vintagekerstkaartjes heb je gemaakt. Ik vin ze prachtig!
    is het gelukt met de geslaagdkaartjes??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Gaby,
    hele mooie kerstkaartjes
    vind ze super mooi
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De verschillen heb ik gevonden ;)
    hahaha
    Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt, weer een paar erbij !!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful creation sweetie, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Gaby,
    Hele mooië kaartjes, super.
    Groetjes van Veerle vanuit Frankrijk en ik las
    dat het zo koud was vandaag, nou ik wil echt niet stoeffen hoor maar
    hier was het 27C° mmmmmm ;-)
    Doei, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaartjes, lekker bezig zeg. En nog mooier dat je meedoet met Yvonnes 52 weeks of Christmas. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw , het zijn twee beauty,s van kerstkaarten Gaby.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een sfeervolle kerstkaarten!
    Groetjes, Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. twee prachtige kaartjes.
    en bij het ene heb je een boompje en strikje. + nog een andere foto.
    Leuk en knap gedaan
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een mooi stel je kaartjes...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kerstkaarten. Ziet er goed uit!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. beautiful Christmas cards.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful vintage Christmas cards and what fun images and layouts.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Gaby,

    Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen