Volgers

vrijdag 27 juni 2014

Voor de buren...

Hallochen!!!


Volgende week een rare dag voor mijn buren. Op de verjaardag van de buurvrouw, wordt haar man geopereerd. Niet bepaald een feestje dus.

Eigenlijk wilde ik een kaartje maken in één...best lastig voor een jarige en 'zieke'.
Ik zou ik niet zijn, als ik het toch niet zou proberen, en ja hoor, het is me gelukt...!!!

Het is eigenlijk een symbolisch kaartje geworden...heel simpeltjes, rustig en zonder tekst. Geïnspireerd door mijn eigen Kerstkaart, zie blog hieronder...


Het hart staat voor: van Harte gefeliciteeerd én van Harte beterschap. Eén vlinder voor de buurvrouw, één vlinder voor de buurman. 
Zij zullen het waarschijnlijk niet zo zien, maar zullen gewoon genieten van dit kaartje.

Ik kan het ook met een gerust hart plaatsen, het zijn oudere mensen tussen de 75 en 80 jaar, zij zitten niet op  mijn blog, maar zijn nu samen aan het genieten van een heerlijke vakantie. Maandag komen ze thuis, en volgende week loop ik even in.

Normaal haal ik altijd een mooie bos bloemen voor de buurvrouw, maar ik denk dat deze keer een doos bonbons voor hen samen beter gepast is. Zo heeft de 'zieke' buurman ook wat om van te genieten. 

Ik wens jullie een fijn weekend en tot maandag. Voor komende week heb ik al weer heel wat kaartjes klaar liggen, dus kom gesellie langs. Je bezoekje wordt enorm gewaardeerd!

Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl

26 opmerkingen:

  1. Hello Gaby, oh I do love this card, the embossing and that gorgeous yellow...very very nice....have a good weekend.xxx ♥aNNie The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh so pretty love the heart and that gorgeous embossing :)

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so pretty, and I love the embossed butterfly folder you have used for the background.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie, ingetogen kaart, leuk met dat embossing. De gedachte er achter is ook zo leuk om te lezen, ze zullen er zeker blij mee zijn.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Het is een mooie kaart geworden,
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het een hele mooi kaart Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat heb je goed gedaan zo samen in een super.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel lief gebaar voor je buren Gaby...en het is heel wat als ze dan nog geopereerd moeten worden....Heel mooi je dubbeldoel kaartje....zullen ze vast op prijs stellen....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Leuk kaartje voor je buren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke, symbolische kaart heb je gemaakt, super hoe je het bedacht hebt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart die je hebt gemaakt. Zullen ze allebei wel blij mee zijn.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zal inderdaad een hele rare dag voor ze zijn, maar wat heb je dit prachtig gemaakt, heel mooi bedacht zo Gaby.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart en leuk met de symbolische gedachte erbij.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card gaby, I like the heart and the embossing
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die Karte sieht toll aus, klasse gemacht.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby,

    Ik vind de symboliek achter je kaartje ge-wel-dig !!!!!
    Goed gevonden en ze zullen zeker genieten van je kaartje mét vrolijke kleurtjes.
    Daar moet je wel happy en beter van worden.
    Liefs, Veerle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb je leuk gedaan. goed bedacht ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Gaby,
    wat een mooi kaartje en de symboliek achter het kaartje vind ik schitterend van jou !!
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je kaart weer helemaal mooi! Inderdaad een rare dag voor de buurvrouw....lief dat je bonbons gaat brengen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super gedaan Gaby en de gedachte erbij is ook héél mooi!!Wat bzullen ze er blij mee zijn!!!
    Fijne zondag,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vielen Dank, für deine lieben Kommente auf meinem Blog.
    Ich möchte dir sagen, dass auch du so viele schöne Kreationen auf deinem Blog hast und dass ich immer wieder gerne bei dir vorbeischaue.
    Hab einen wunderschönen Tag und liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen