Volgers

woensdag 4 juni 2014

Vintage...

Morguh!!!


Jaja, je ziet het goed: ook vandaag op woensdag een bloggie van mij, met een challengekaart deze keer.

Alvorens ik verder ga, welkom nieuwe volgers!!! Helaas vind ik niet van iedereen een blog, misschien kun je een keertje terugkomen en een reactie geven, zodat ik wellicht daarna een tegenberichtje bij je kan achterlaten...Zou leuk zijn!

Bedankt voor al jullie reacties, errug leuk om te lezen telkens weer!!!

Dan nu mijn kaartje.

De challenge is te vinden op:

Challenge # 8 Vintage geborduurd

Dit is mijn inzending:


Borduurpatroon: Chris Bosmans, Chrissie meets Forever Friends
Borduurgaren: ???
Plaatje: Studio Light
Malletje: Marianne Design
Overig: kant, lint, paper-flowers en plakpareltjes

Weer een leuke uitdaging, niet dan? Benieuwd wat je ervan vindt...
Ik lees het graag!!! 

Morgen ben ik er met kerstkaartjes, het is dan immers wéér donderdag...
Voor vrijdag heb ik ook weer een challenge kaart op de planning staan.

En daarna zien we wel weer verder...

Fijne dag en geniet!

Creatieve groetjes, Gaby



PS: vandaag op het blog van Hobbyhandig, Mylo'tjes in love...vergeet niet te kijken!


31 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Gaby.
    Mooi borduurpatroon heb je gebruikt,
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful vintage card gaby love the doily :)

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Gaby, heel mooi met je borduursel en knap gecombineerd met de rest van je kaart.
    Fijne dag, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kleurencombinatie die het inderdaad vintage maakt ...
    Het borduurwerk vind ik trouwens heel mooi gedaan ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart. Alles staat prachtig bij elkaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige vintagekaart heb je gemaakt. Mooi met het geborduurde erbij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooi kaartje, Gaby. En en een leuk plaatje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Gaby!
    Borduren is altijd zo'n tijdrovend klusje, maar vroeger maakte ik ook veel borduurkaarten.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Gaby
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Gaby. Borduurwerk is mooi om te zien maar ik vind het zo'n tijdrovend werk, ik doe het nooit meer.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Gaby en dat borduurwerk is geweldig mooi gedaan. Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gecombineerd.....borduren en scrappen!
    Heel erg leuk gedaan en de kleurtjes zijn erg mooi.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk je kaartje Gaby....ook borduren ligt jou wel ....prachtig gedaan met een super mooi plaatje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby,
    Wat een leuke kaart !! mooie combi van borduren en plaatje,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die Fadengrafik ist wieder traumhaft schön geworden, sie passt perfekt zum Motiv.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is fabulous sweetie hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Gaby
    Wauw wat een mooie kaart heb je gemaakt, helemaal prachtig, zo mooi geborduurd,het plaatje staat er ook héél mooi bij.
    dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben zelf helemaal niet van het borduren maar vind het wel prachtig als andere het gebruiken op hun kaart. Het ziet er mooi uit Gaby. Leuk dat je volger bij me bent geworden.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig is kaartje met borduurtje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Gaby, erg mooi gedaan! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby,
    errrrrrg mooi borduurwerk, leuke kaart.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is beautiful Gaby I like the image and the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fantastic card Gaby. Great stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Gaby. Ik kijk uit vandaag naar je kerstcreatie. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goed, dat je je blog zo stuurde. Nu kon ik me aanmelden. Ik kwam er steeds niet op.
    Mooi kaartje en succes met de challenge/ gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  26. HJoi Gaby. Wat een leuke vintage borduurkaart. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie vintage borduurkaart.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen