Volgers

maandag 16 juni 2014

Vaderdag...

Goedemiddag!

Het lijkt een 'eeuwigheid' geleden, maar hier ben ik weer...:-)

Welkom nieuwe volgers, heel erg leuk dat jullie me gevonden hebben en de moeite en tijd gaan nemen om hier een kijkje te komen nemen. Erg gesellie!!!

Dan even een kleine update na alle succeswensen van het afgelopen Hobbyfestival:

* er zijn maar liefst wéér 100 kaartjes voor Stg. Kika*) verkocht!!!
* alle geslaagd-kaartjes zijn eruit, héél veel babykaartjes, nog méér overige (challenge)kaartjes recentelijk van mijn blog en mega véél kerstkaarten!!!

Ik word hier zo blij van, heerlijk! Ik kan weer aan de slag...

En als eerste kaartje van deze week een challenge-kaartje.
Deze laat ik meedoen bij:


Challenge 11 Mannen

én

Challenge 35 Vaderdag

Dit is mijn inzending:


Lekker CAS, toch? Het malletje is van Yvonne Creations en verder behoeft deze kaart geen uitleg.

Morgen ben ik er met een hele reeks kaarten, woensdag bij Hobbyhandig...een verrassing, donderdag Kerstdag en vrijdag...daar moet ik nog ff  'snel' wat voor maken, haha.
Dat houdt het spannend!

Leuk dat jullie er waren, bedankt voor je bezoekje en reactie!!!
Tot morgen en nog een fijne middag.

Creatieve groetjes, Gaby


*) Stg Kika:

A foundation for children with cancer.
A portion of the proceeds from my cards, is donated to this foundation!

Eine Stiftung für Kinder mit Krebs.
Ein Teil des Erlöses aus meine Karten, wird gespendet an die Stiftung!

24 opmerkingen:

  1. Mooie CAS kaart Gaby, ziet er super uit, heel leuk met de stiksels!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof dat je zoveel kaartje hebt verkocht! Kan begrijpen dat dat een goed gevoel geeft!
    Deze vaderdagkaart is ook weer helemaal leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk en toepasselijk kaartje ...
    Tof dat je een goede verkoop had ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf caskaartje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brilliant card Gaby, I like the beer and the stitching
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart Gaby en fijn dat de verkoop geslaagd is.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje voor vaderdag Gaby....super leuk dat biertje.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Leuke en grappige kaart.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mannenkaart. Vindt het altijd knap, mensen die CAS kaarten kunnen maken. Mij lukt het nooit. Ik wil er vaak te veel op doen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je 100 kaarten heb verkocht voor kika. Super. Je mannen kaart vind ik onzettend gaaf. Ook je vorige kaart vind ik prachtig. Leuk borduurpatroon.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je zoveel verkocht hebt voor Kika, ik kan geloven dat je daar heel blij van wordt, maar wat een mega productie moet jij draaien, jeetje. Deze is super cool en voor mannen hoeft de kaart niet ingewikkeld te zijn, zo zijn ze zelf nl ook niet. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lekkere stoere kaart en wat leuk dat je meedoet met de challenge bij Hobbyhome, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je leuk gedaan, Gaby. Super kaartje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi CAS kaartje Gaby. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is zeker een leuke CAS kaart ! Zou je dorst van krijgen :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby,
    Heel leuk..simpel en doeltreffend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje en zeker cas.genoeg.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat goed dat je zoveel kaartjes voor het goede doel hebt verkocht.
    Dit kaartje is ook erg geslaagd en wat leuk dat je meedoet bij KIC.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke stoere kaart!
    Super dat je zoveel verkocht hebt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw hoe gaaf dat je 100 kaartjes hebt verkocht Gaby, top, dat geeft denk ik wel een heel goed gevoel. Wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zeker te weten lekker CAS Gaby, super goed geslaagd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Grappige kaart! En CAS is ie zeker. Leuk dat je meedoet bij KIC en straks als DTlid.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen