Volgers

vrijdag 6 juni 2014

Spirelli...

Goedemorgen!

Vandaag kom ik weer met een challenge-kaart.
Deze is te vinden op:

Gebruik draad op je kaart

Ik heb een wat oudere techniek gebruikt, weet niet eens of er nog mensen zijn die dit doen...spirelli, ken jij het?

Je spant draad over een figuur. Dit kun je met meer kleuren doen, maar dus ook met één kleur.
Ik heb gewerkt met 3 kleuren en als 'patroontje' 1-5, 1-6 en 1-7.
Dus je begint op het eerste punt, en telt 5 punten verder.
In het tweede rondje (dus ook je tweede kleur) tel je dus 6 punten verder en zo doorgaan.
Je ziet vanzelf of je de hele tour rond bent. 

Ik had geen originele figuren meer voor spirelli, ik heb in mijn geval een nestabilitie gebruikt en dat ging net zo goed.

Ik zal jullie niet langer in spanning laten...

Dit is mijn inzending:


Weer eens even iets heel anders, maar zo benieuwd wat jij ervan vindt...
Laat je het me weten? 
Dank je wel!!!

Fijne dag en...verrassing...tot morgen! Weer met een challenge-kaart...

Creatieve groetjes, Gaby




15 opmerkingen:

  1. Dat herinner ik mij wel heb het ook wel gedaan.Ik vind jou kaart heel mooi geworden.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, ik weet het nog wel,vond het ook een leuke techniek. Mooie kaart heb je ermee gemaakt!! Leuk met die meerdere kleuren draadjes.
    Alvast een heel gezellig weekend,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad heel iets anders maar wel weer leuk om een oude techniek te laten zien, en het ziet er vrolijk uit met al de vlinders erbij. mooi gedaan!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik nou leuk. Een oude techniek met iets nieuws combineren. Erg leuk gedaan!

    Groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geduldig werkje spirellie ...
    maar wel een prachtig resultaat ...
    Een fijn en zonnig lang weekend ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,
    Dat heb je mooi gemaakt, Spirelli ik ken dat ook nog wel..
    wens je een fijn Pinksterweekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb dat ook nog gedaan met fijn zilver- en gouddraad voor kerstkaarten.
    Heel leuk gemaakt Gaby.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love the butterflies, and the spirelli too!
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is gorgeous Gaby, I like the spirelli and the lovely butterfly
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Der Spirellihintergrund passt perfekt zum Schmetterling. Toll gemacht.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Gaby,
    Ja dat ken ik nog, al een eeuwigheid niet meer gedaan.
    Je kaart is heel leuk geworden met mooië kleuren.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gaby, ik ken het nog wel, ik heb zelfs nog een pakketje liggen met spirellikaartjes en goud en zilver garen. Je hebt het heel mooi gemaakt en de vlinders passen er heel mooi bij. Fijn dat je mee doet bij EHI Scrap, veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW, einfach fantastisch schön!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je er van gemaakt
    fijn dat je meedoet bij EHI

    BeantwoordenVerwijderen