Volgers

maandag 30 juni 2014

Op school...

Goedemorgen bloggers,


Wat leuk, alweer nieuwe volgers erbij, gesellie! Hartelijk welkom en dat we elkaar maar lang mogen blijven inspireren. 

Dit weekend heel veel gefreubeld, dus ik kan jullie weer genoeg laten zien. Voor vandaag te beginnen met 2 kaartjes. Er werd mij gevraagd of ik 2 kaartjes kon maken, eentje voor een leerling, eentje voor een leraar.
Het moesten vrij simpele kaarten zijn, en die voor de leraar mocht wel wat humoristisch zijn.

Lastig...en heb een tijd lang in mijn vellen zitten neuzen, van links naar rechts, toch maar weer een andere klapper, nee...toch nog maar eens dat plaatje bekijken...enfin...uiteindelijk heb ik toch een keuze moeten maken.

Voor de leerling werd het deze kaart:

 

Recht toe recht aan...niet teveel poespas, zoals gewenst.

Voor de leraar werd het deze kaart:


Het humoristische zit in het plaatje...Ik wist het anders ook niet.

Gewoon 2 simpele kaartjes, niks bijzonders. Maar de klant is koning en daar ik al eerder kaartjes voor haar heb gemaakt, weet ik dat dit helemaal haar stijl is. Ieders smaak natuurlijk.

Wilde ze daarom toch aan jullie laten zien en benieuwd wat jullie ervan vinden...

Morgen ben ik er weer met een 4-tal geboortekaartjes, dus kijken!

Fijne dag en see you.

Creatieve groetjes, Gaby



26 opmerkingen:

  1. Two fab cards Gabby, awesome colours and design.xx
    ♥aNNie The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Gaby, mooi dat rode ruitjes papier en dat felle rode kan ik wel smaken hoor. Goed gedaan.
    Liefs van Veerle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij vind ze misschien simpel maar je hebt je heel goed ingeleefd
    en je missie is hartstikke goed geslaagd...prachtig!!
    Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms is het lastig om iets te maken wat niet helemaal bij jouw style past. En inderdaad... de klant is Koning !!
    Dit zijn leuke kaartjes geworden Gaby.
    Fijne dag en tot blogs maar weer.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jer bent een bezig bijtje Gaby, ook dit zijn weer 2 prachtige kaarten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,
    Mooi gemaakt, de klant is Koning, wat een leuk plaatje op je 2de kaart,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn leuke kaarten.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn 2 SUPER leuke kaarten!!!!Leuke plaatjes hoor, die kan ik nooit vinden :-( helaas!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zijn beiden erg leuk
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig zoals je deze kaarten hebt gemaakt, het plaatje op de 2de kaart is zo ontzettend leuk, je "klant"kan tevreden zijn, missie geslaagd.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooie en een super leuke kaart Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar wel weer twee hele leuke kaartjes.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lijkt me soms best lastig iets maken in opdracht zeker als het misschien niet je eigen smaak/stijl direct zou zijn .. Ik vind dat je dit super hebt opgelost, erg leuk! groetjes Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zwei tolle Karten! Die Motive passen perfekt für junge Leute!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee hele leuke kaartjes Gaby, ben benieuwd wat voor moois je ons morgen laat zien!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee prachtige kaarten Gaby, toppie weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn 2 simpele kaarten. Maar wel 2 schitterende kaart. Heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,
    ik vind je kaartjes allebei heel erg leuk. Je hebt goed de opdracht gevolgd volgens mij. Het plaatje van de onderste kaart is grappig!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beide kaartjes zijn leuk. Je opdracht heb je goed volbracht. De klant kan tevreden zijn.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Toch erg leuk geworden Gaby. Is je goed gelukt hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Das sind zwei super tolle Karten geworden...Kompliment!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaartjes hoor, en ja de klant is koning.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen