Volgers

maandag 9 juni 2014

Matori...

Goedemorgen!


Welkom nieuwe volgers: leuk!!! Bedankt voor alle leuke, lieve reacties!!!
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen.



Allemaal een leuke eerste Pinksterdag gehad? Misschien toch nog wel een freubeltje gemaakt?
Ik wel...:-)


Ik ben aan de slag gegaan met de plaatjes van Matori, ook al 'oudjes'...Ken jij ze nog?
Ze zijn op zich leuk, maar het enige nadeel is dat het vrij grote plaatjes zijn. Je kunt er dus lastig een leuke kaart mee maken, althans...dat is dus mijn mening.



Ik heb 4 meiden kaarten gemaakt in leuke frisse kleurtjes. Allemaal weer in dezelfde stijl, zo loopt mijn voorraadje lekker op.

(Ik zie nu dat deze te snel gefotografeerd is, het plaatje was nog wat vochtig van de lijm, maar de 'deukjes' zijn helemaal weggetrokken inmiddels...)

Ze kunnen er wel mee door, niet dan? 

Ik ga vandaag verder aan mijn kerstkaartjes...Doe je gesellie mee?
Morgen ben ik er weer met maar liefst 6 kaartjes (waaronder één challenge), wat een bofferij, toch?
Woensdag bij Hobbyhandig laat ik de 'geslaagd'-kaartjes zien.
Donderdag is het 'Kerstdag' én vrijdag...da's nog een verrassing!

Geniet van deze tweede Pinksterdag en tot gauw!

Creatieve groetjes, Gaby








23 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby,

    Het zijn stuk voor stuk hele mooie kaartjes. Tof gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk. Echt meidenkaartjes.
    En een compliment voor jou, ik vind het enig om te zien hoe jij "oude" materialen combineert met nieuwe producten, en daar enige kaarten uit maakt. Heel inspirerend allemaal.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Karten sind super süß, genau richtig für junge Mädchen. Die Farben sind so schön frisch.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En je gaaaaaat maar door....superleuke kaartjes weer...lekker girly. Heel mooi.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Gaby....jij hebt niet stilgezeten!
    Ik ook niet hoor....wij hebben een lange fietstocht gemaakt....dus geen kaartje...haha! Je kaartjes zien er stuk voor stuk leuk en mooi afgewerkt uit.

    Groetjes en een fijne tweede pinksterdag nog,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous creations sweetie, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuke en gave kaartjes Gaby.


    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gaby,
    Ja, ik ken deze plaatjes nog en heb ze zelf ook..ze zijn inderdaad erg groot, jij hebt er prachtige kaarten mee gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kinderkaartjes Gaby ! Prachtige sketch heb je gebruikt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my Gaby
    those cards are amazing
    love them all
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaartjes Gaby, wat ben je lekker produktief geweest zeg, heerlijk aan de knutsel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze plaatjes ken ik nog wel. Zelf heb ik ze nooit gekocht omdat ik ze te groot vond. Jouw kaartjes zijn er leuk mee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 4 verschillende plaatjes wat een leuke Gaby, je kaartjes zijn weer prachtig geworden
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er toch hele leuke kaartje mee weten te maken Gaby, ik denk dat we zo nu en dan te streng zijn voor onszelf!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartjes weer! En wat ben je toch snel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwwww! These are all absolutely GORGEOUS! I love them all!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. These cards are brilliant Gaby. Just fantastic.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,
    Hele girly en leuke kaartjes.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Niks gefreubeld, wel in de zon gezeten. Ik zie jou zaterdag!! Mooi om zo met 1 kleur te werken. Stoer en schattig tegelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Gaby,
    wat zijn het 4 super mooie kaartjes
    bedankt om die met ons te delen
    fijne dag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goeiedag wat een productie maak jij. Kom je nog wel aan slapen toe. Ze zijn wel weer super hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaarten hoor en de kleuren heb je tot in detail perfect doorgevoerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Gaby,

    wat een leuke set kaartjes, echte meisjeskaartjes! Heel mooi!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen