Volgers

vrijdag 20 juni 2014

Mainzelmännchen...

Goodmorning!

Het is grappig om te lezen dat jullie denken dat ik dag en nacht doorga met mijn kaartjes. Maar laat ik jullie uit die droom helpen...nee, dat gebeurt natuurlijk niet. Ook hier zijn verplichtingen zoals iedereen ze heeft, maar elke minuut van mijn vrije tijd ben ik in mijn hobbykamer te vinden. En als ik daar eenmaal ben, ja, dan wil ik meters maken, haha.

En ja, álle kaarten die ik maak zijn voor dat ene goede doel: Stg. Kika! 
Het is voorraad voor de hobbyfestivals (staan er nog 5 gepland voor dit jaar), én voorraad voor de website/bestellingen/losse verkoop etc. 
Daar draait mijn hobby om...kaarten maken en verkopen voor Stg. Kika. Hoe meer er verkocht wordt, hoe beter natuurlijk!!!

En de 'schade' van de verkoop moet natuurlijk weer aangevuld worden met nieuwe kaartjes. 
En die kom ik vandaag laten zien...

Wie kent ze niet, de Mainzelmännchen van de Duitse tv? 
Toen ik zag dat er hier vellen van uitkwamen, moest en zou ik ze dan ook persé hebben, hoezo verslavend?
Gelukkig kon ik ze het afgelopen weekend op het Hobbyfestival al kopen en ging ik er deze week gelijk mee aan de slag.

Het eerste kaartje doet mee aan de challenge bij:

voetbal/sport

Dit is mijn inzending:


Het borduurpatroontje haalde ik van internet, de rest moge duidelijk zijn, denk ik...

En ik maakte er niet één, niet twee, niet drie, niet vier...maar dus vijf stuks achter elkaar. Ze lieten zich zo makkelijk knippen en voor ik het wist waren de kaartjes af. Nieuwsgierig? Hier dan de 'laatste 4'...





Leuke kinderkaartjes, of niet dan? Ik hoor het weer graag van je!
Alle reacties worden met heel veel plezier gelezen, dank je wel!!!

Een fijn weekend gewenst en tot maandag. 

Creatieve groetjes, Gaby


33 opmerkingen:

  1. Wow gaby these are just amazing love the little people :)

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn super gaaf Gaby ben altijd al gek geweest met de Mainzelmännchen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for your nice comment! Have a nive week end!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh they are so adorable! I love them! great designs lovely, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw....wat ontzettend leuk gedaan Gaby!
    Het zijn frisse kaartjes geworden.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kwam via via op je blog...wat een leuke kaarten maak je!
    Ook dit zijn toppertjes, joh. Echt super leuke kinderkaarten! Hi, hi, al zou ik ze zelf ook nog leuk vinden om te ontvangen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn idd leuke mannetjes Gaby, vrolijke en gave kaartjes!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous cards and images....they are so cute. I have joined your blog, due to mine being hacked into I have had to start a new blog. I invite you to join in and join up for my candy...I have three lovely artist sponsoring me...aNNIe ♥
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hoi
    Geweldige leuke kinderkaartjes heb je weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, wie kent deze vrolijke mannekes niet Gaby, ik vind je kaartjes erg leuk

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    ik vind ze weer helemaal top!!
    Ik ken het mannetje niet, maar vind hem zeker erg leuk voor een kinderkaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn dat geweldig mooie kinderkaartjes....SUPER leuk gedaan!!!....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt. Je hebt de turbo aanstaan denk ik..wat een productie! Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja leuk met de Mainzelmanchen, heel erg bekend..wat heb je leuke kaartjes gemaakt, de 1ste is super met de gebroduurde voetbal, fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettende grappige kaartjes Gaby, heel leuk gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn zeker erg grappig en precies voor deze tijd.
    Leuk.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig!!!!! Wat een gave kaartjes en zo helemaal passend nu met al die voetbal.Toppie gedaan.
    Fijn weekend en groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaartjes Gaby, heel mooi gedaan!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Gaby! These are all so darling and very FABULOUS! Awesome job you've done with all of them!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik kon die leuke mannekes niet weerstaan en heb ze toevallig ook pas meegenomen bij Bep. Superleuke kaartjes heb je ermee gemaakt!!!

    De groetekes en tot snel,
    Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby, ik denk dat deze kaarten zeker in de smaakvallen bij de voetbal liefhebber!
    Ook ik ken dit plaatje niet, bedankt voor het showen ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ken het mannetje niet, maar je hebt er wel een hele leuke serie weer mee gemaakt. Ik vind het knap van je dat je dit zo kan vol houden, respect. Als ik twee kaarten van hetzelfde moet maken, dan heb ik al zoiets nu snel wat anders. Jij draait echt meters, respect. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper grappige en leuke kaartjes Gaby.
    Als ik in mijn hobbykamertje bezig ben is een uur ook niets en soms wordt het algauw 1 à 2u s'nachts. Manlief is nachtwerker dus eenmaal die de deur uit is is er geen controle meer en geen houwen aan ;-)
    Groetjes van Veerle xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leule kaarten en de ,mannetjes, ja die gebruik ik veel voor mijn post voor kanjers kaarten, je hebt je kaart super leuk geborduurd me5t de voetbal, ik wil je dan ook bedanken voor het meedoen aan de challenge vfan de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaarten heb je er mee gemaakt. Ik ken ze ook nog hoor. Samen met die rode muis! En ik vind het helemaal top wat je allemaal doet voor Stichting KiKa.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goal! Een voltreffer. Goed scoren met deze kaartjes hoor! Ik vind ze mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Gaby,
    Wat een leuke kaarten met die mannetjes ...
    Ze zijn één voor één geweldig.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Good morning sweetie, these are amazing, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gaby je bent altijd zo heerlijk productief en dan met deze schattige Mainzelmännchen! Die verkopen vanzelf, toch??!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zijn die kaartjes leuk zeg.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen