Volgers

dinsdag 17 juni 2014

Een heleboel...

Hallochen!!!


Zoals ik gisteren al liet weten, kom ik vandaag een hele reeks kaartjes laten zien.
Ik heb ze vrijdag nog 'even snel' gemaakt, in een moment van verveling. 
Telkens 2 kaartjes, maar net even anders. Kijk zelf maar:

Dolfijntjes in het paars...



Vilten schildpadjes en bloemen in het geel...



Stoere beertjes in het blauw...



En verhuiskaartjes in het groen...



Een malletje, embossing, hier en daar wat opsieren en je hebt weer een paar kaartjes af.

Vandaag moet ik aan een bestelling werken, die moet volgende week de deur uit. Ik heb nog even...
Ben al aardig op weg. Het is een bestelling van 30 stuks en ik moet nog 1/3 maken.
Tussendoor een kerstkaartje, want deze categorie op de site schreeuwt om aangevuld te worden.

Dus lieve mensen, ik ga snel wat doen zodat ik later op de dag lekker aan de freubel kan.

Kom je morgen ook even bij Hobbyhandig kijken? En dan ben ik er donderdag weer met een aantal Kerstkaartjes, tot dan!

Creatieve groetjes, Gaby





31 opmerkingen:

  1. Lieve Gaby ...
    Die momenten van verveling hebben een positieve invloed hoor ...
    Je kaartjes zijn weer beeldig gemaakt ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow gaby these are all fab I love the turtle cards soooo cute :)

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi
    Zo wat ga jij snel met je kaartjes en ze zijn nog super leuk ook .
    Succes vandaag met je kaarten maken .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaartjes! Pfff...wat ga je snel. Je bent niet bij te houden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaby, du machst so tolle und wunderschöne ausgefallen Karten , es ist eine schöner als die andere
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW Gaby, das sind auch wieder traumhaft schöne Karten, super toll gestaltet.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,
    Toffe kaartjes, ze zijn weer net zoals jijzelf heel vrolijk ;-)
    Groetjes, Veerle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Karten sind allesamt klasse geworden, wobei mir die mit den Schildkröten am besten gefallen.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Gaby je kaartjes zien er fantastisch uit
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie vrolijke kaartjes Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gaby,

    Ik vind ze allemaal super leuk en mooi gemaakt!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. GEWELDIG Gaby....wat heb jij een inspiratie.....het zijn allemaal super leuke kaartjes
    Heel fris en vrolijk.......
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je hard gewerkt met alle kaarten, pff petje af, dat zou mij nooit lukken. Ze zijn allemaal prachtig en super vrolijk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gaby,
    ze zijn weer leuk hoor..allemaal en zovéééél..toppie liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo jij hebt een boel kaartjes gemaakt de een al mooier dan de ander,schitterend gewoon.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,

    Je bent lekker bezig geweest. Leuke kaartjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, leuk, leuk. Je houd het tempo er lekker in. Keep up the good work.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby,
    wat een enige kaartjes heb je gemaakt! En zo veel zeg! Ik vind die met het schildpadje erg lief!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke reeks kaartjes Gaby, suc6 met je bestelling

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke kaartjes Gaby, ik vind het toppertjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaartjes Gaby. Het is net zoek de verschillen.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wowwww jij bent ff lekker bizzy geweest. Prachtig hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauwww wat ene mooie kaarten
    vooral de dolfijnen en de beertjes vind ik erg mooi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaartjes hoor, die met de vilten schildpadjes en bloemen vind ik het mooist!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow....jij gaat als een speer....wat prachtig allemaal!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen