Volgers

dinsdag 10 juni 2014

Daisy & Dandelion...

Goedemorgen bloggers,


Van de week wat nieuwe spulletjes gekocht, én dit kon in het mandje, én dat kon er nog bij...zó verslavend allemaal, maar vast herkenbaar???
Zo kocht ik dus ook deze knusse vellen van Daisy & Dandelion.

Ik kon ze helemaal niet, maar ik hou wel van snoezig, leuk, koddig, lief en plaatjes met een hoog knuffelgehalte. Bij thuiskomst kon ik dan ook niet wachten om gelijk aan de slag te gaan.

Het eerste kaartje wat ik maakte, was een challenge kaartje.

Deze is te vinden op:

Challenge 38 # Gute Besserung (beterschapskaartje)

Dit is mijn inzending:


Gewoon lekker simpeltjes...

De plaatjes lieten zich makkelijk knippen en voor ik het wist had ik al een aantal kaarten gemaakt. Ik wil ze hier graag met je delen. Heb ze allemaal een beetje in dezelfde stijl gemaakt, maar net een tikkeltje anders...






Zijn dit geen schatjes? Ik denk dat het niet lang zal duren of ik heb die andere plaatjes ook gemaakt, ben er helemaal weg van!

En jij? Leuk als je weer je reactie achterlaat, dank je wel!!! 

Ik wens je een fijne dag en tot donderdag! 
Alhoewel...ik zie dat ik ook al gevolgd word bij Hobbyhandig, heel leuk dames en dank jullie wel ook voor de reacties op het blog daro. 

Creatieve groetjes, Gaby



33 opmerkingen:

  1. Volgens mij hebben wij allemaal last van hetzelfde virus. Er bij blijven kopen, terwijl er nog genoeg ligt; heb ik ook erg last van hihihi
    Wat zijn dit leuke kaarten geworden. Die ben je zo kwijt.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Prachtige kaartjes heb je gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtige kaartjes, zeg en ja het is heel herkenbaar hahaha...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er erg lief uit die kaartjes.
    erg leuk gemaakt.
    enne ja ik herken dat spulletjes kopen!

    gr jlanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuk voor stuk zijn ze weer zo sfeervol ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Gaby, wat een serie! Stuk voor stuk zijn het hele lieve en leuke kaartjes.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige en lieve kaartjes heb je weer gemaakt Gaby, super.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hoi
    Wat een lieve schattige kaartjes zo .
    de plaatjes zijn zeker erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Gaby
    ooohh wat zijn het schatjes
    heel mooi !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten zeg!
    Inderdaad een hoog 'cute' gehalte! Daar hou ik wel van. :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. goed idee van het steunen van KIKA, wij doen het bij ons ook op kantoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg leuke kaartjes werden het ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten heb je allemaal gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby,
    Je hebt prachtige kaartjes gemaakt..mooie knipvellen zijn dat..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die Karten sind so unendlich süß geworden. Ich bin ganz begeistert!

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaarten heb je gemaakt. Met hele lieve en schattige plaatjes. Ik heb ook altijd dat ik te veel leuk vind en dan alles wil kopen. Jij heb met deze plaatjes veel inspiratie opgedaan en schitterende kaarten gemaakt.
    Groetje, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. echt hele mooie kaarten en leuk al die verschillende kleuren.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Those company is the best
    love the 3d cards that you made
    have a nice evening
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi is deze serie kaartje weer Gaby....super lieve plaatjes heb je erop gemaakt.....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En of her schatjes zijn Gaby, ze zijn alle,aal stuk voor stuk geweldig mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaby, these are all really gorgeous I like the sweet images.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Enige kaartjes weer en wat een tempo weer!
    Je slaapt wel 's nachts toch?? ;-)
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby, wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt voor dit goede doel. Superssssss en prachtig!!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha, ha Gaby, super herkenbaar hoor. Vaak zeg ik tegen mezelf en nu ga ik mijn voorraad opwerken, lekker niet dus. Maar deze kaartjes zijn echte schatjes hoor.
    Freubel groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En of ze leuk en lief zijn en dús een hele goeie aankoop hoor :-).
    De kaarten zijn super geworden!!! Leuk dat je er zo'n plezier van hebt.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt Gaby!
    Het is inderdaad zo....als je weer iets leuks ziet denk je ...dat kan ik wel meenemen....de verleiding is zo groot soms!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Inderdaad heel herkenbaar dat je eigenlijk alles wel wilt hebben! En dan als eindresultaat met meer naar huis gaat dan de bedoeling was... Wat een leuke kaartje maak je en wat een super goed doel!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Gaby what a fabulous group of card designs.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige kaarten en ja die plaatjes zijn zeker erg lief zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Absolut gelungen, das sind wirklich sehr schöne Karten.

    Danke für deine Teilnahme bei BastelTräume

    LG Andrea

    BeantwoordenVerwijderen