Volgers

dinsdag 3 juni 2014

Cadeauzakjes...

Een zonnige morgen!!!


Nieuwe volgers: welkom!!! Leuk dat jullie me gevonden hebben.
En dank jullie wel allemaal voor de waanzinnige reacties op mijn condoléance kaart.

Wat heb ik weer een prachtige dingen op jullie blogs gezien, geweldig. Helaas heb ik niet overal een reactie kunnen plaatsen, mijn laptop had vertraging...
Maar chapeau chapeau chapeau voor iedereen!!! 
En de 'schade' haal ik wel weer in, in mijn volgend blogrondje...d'accord?

Alvorens ik mijn blog post, nog even een 'huishoudelijke mededeling'...
Via mail en/of reacties werd gevraagd naar het Hobbyfestival.

Wel, volgende week zaterdag 14 juni sta ik op het Hobbyfestival te Geleen (Limburg).

Voor meer Hobbyfestivals door geheel Nederland kijk op:
Er is er altijd wel eentje bij jou in de buurt!!!

Op mijn site én in de nieuwsbrieven (deze worden maandelijks digitaal verstuurd en je kunt je hiervoor aanmelden via mijn site, voor degene die dat wensen uiteraard...) staat altijd mijn agenda vermeld. Ik ga met mijn kaartjes het hele land door, dus wie weet kom ik je wel ergens tegen...

Dan nu over tot de orde van de dag: cadeauzakjes!

Vorig week kreeg ik de vraag of ik 2 cadeauzakjes kon maken.
Eéntje voor een sportieve heer die 60 wordt en eentje voor een dame die van bloemen houdt en ook 60 wordt. 

De zakjes maakte ik wederom van een pagina uit een goed tijdschrift. Beetje knippen, plakken en vouwen et voilà: je hebt een zakje...:-)

En zie hier het resultaat:





De klant was zeer tevreden en de cadeauzakjes worden overhandigd met een leuke cadeaubon erin. Beter als zo'n saaie witte envelop toch?

Dat was het voor vandaag, het is inmiddels wel een hele lange post geworden...

Morgen blog ik bij Hobbyhandig...Mylo'tjes in love...én...ik blog hier een challenge-kaart.
Da's 2x boffen morgen...:-)

Ik zie je, freubel'se en tot gauw maar weer!

Creatieve groetjes, Gaby


27 opmerkingen:

  1. Gorgeous gaby love the flowers :)

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeauzakjes en inderdaad vele beter als een gewone envelop.
    Leuk dat idee van in tijdschriften te knippen.
    Liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik knip ook regelmatig in tijdschriften, daar haal je leuke plaatjes uit. Deze kado zakjes zijn erg gaaf. Het is inderdaad veel leuker als een envelope! Leuk dat je op de creatieve beurs in Geleen staat, ondanks dat ik in de buurt woon, heb ik geen tijd om er naar toe te gaan. Maar heel veel succes gewenst daar! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige cadeauzakjes, leuk idee om het op deze manier te doen. Geleen is me wat te ver weg (ik woon zelf in Friesland), maar heb al even gekeken wanneer er hier in de buurt een hobbyfestival is. Dus wie weet zie ik je daar...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke zakjes. Leuk idee om met tijdschriften te werken. Ik knip er alleen plaatjes uit.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie cadeau zakjes heb je gemaakt Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee om met een tijdschrift te werken ...
    De cadeauzakjes zijn top gemaakt ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een creatief idee had je weer en zo mooi uitgevoerd!!!Schitterend!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Gaby
    Ook dit zijn weer prachtige creaties, wat leuk om het papier van een tijdschrift te gebruiken, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kadozakjes.. super gedaan.. kan me voorstellen dat ze in goede aarde vielen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaby das sieht ja super aus
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die Tüten sehen wundervoll aus, klasse gemacht

    Dank dir für die Links, da werde ich gleich mal schauen ;o)

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Gaby,

    Je hebt 2 schitterende cadeauzakjes gemaakt, zo leuk om zo iets te geven, het is al een cadeautje op zich zo. Leuk die link waar naar het hobbyfestivals en waar ze zijn;)
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby,
    Je cadeauzakjes zijn prachtig geworden, daar waren de ontvangers vast heel blij mee, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat zijn ze leuk heel mooi gedaan Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke kadozakjes!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leukerds! idd beter dan een saaie envelop. Groetjes Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend weer Gaby, en prachtige vrolijke kleuren heb je gebruikt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supergave cadeauzakjes Gaby, ik vind ze helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het blijft een leuk idee om cadeauzakjes uit tijdschriften te maken, ze zien er super uit Gaby, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wooow dat zijn 2 prachtige cadeauzakjes Gaby....super leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby, wat een origineel idee zeg, om cadeauzakjes van bladzijden uit tijdschriften te maken. Wij hebben wel eens een muur behangen met bladzijden uit meidenbladen bij mijn dochter op de kamer. Staat ook heel gaaf!
    Maar jouw zakjes zijn in de smaak gevallen en dat begrijp ik!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow wat een leuke cadeau zakjes .Ik ga je volgen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw....wat leuk gedaan Gaby!
    Heel erg mooi ziet het er uit....wat een super idee!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Gaby,
    Ben net een uurtje geleden aangekomen in zuid frankrijk en heb net mijn blog berichten geopend. Wat een enige zakjes, super leuk.
    Hartelijke groetjes en tot blogs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen