Volgers

woensdag 25 juni 2014

Bloemen...

Goedenavond!


Surprise, surprise: even snel een kort blogberichtje met een challengekaart.

Had ik trouwens gisterenavond uitgedokterd hoe ik een leeslijst in mijn sidebar moest zetten...zodat ik toch jullie blogs kon volgen, bleek vanochtend alles weer te werken...aaahhh!!!
Maar goed, een leer voor de volgende keer. Misschien laat ik de sidebar wel staan...

Ik brazel weer in het rond...tijd voor mijn kaartje.

De challenge is bij Marianne Design Divas:

Maandchallenge: bloemen

Dit is mijn inzending:


Voorwaarden: er moeten 3 items van Marianne Design gebruikt worden.
1) de achterste mal Craftable CR1261
2) het witte ronde malletje ervoor, Craftable CR1201
3) een plaatje van Don & Daisy

En ja, de bloemen mogen verder duidelijk zijn, toch? Een mal die ik laatst gesponsord kreeg en waar ik inmiddels helemaal verslaafd aan ben geraakt. Binnenkort meer!!!

Ik ga weer verder freubelen...:-)
Fijne avond en tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby


18 opmerkingen:

  1. Oooooh...wat een schattig kaartje, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby. Leuk deze mallen combi en dit is een schatje deze Daisy. Leuke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hé dat het alles weer gewoon werkt, een bloemengroet doet het altijd goed.
    Mooi gedaan Gaby

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,
    superleuk kaartje en ook ik ben blij dat de leeslijst weer werkt!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, gezellige kleurtjes!
    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gaat hard Gaby, en allemaal zo mooi!!!
    Ook dit weer super!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ..en elke keer klik ik op je foto en denk dan jammer, ik kan hem niet vergroten en dus ook je kaartje niet goed zien..leuke mallen en plaatje heb je gebruikt, bloemen zijn prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is beautiful Gaby. Love the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Another lovely card using a gorgeous image....beautiful designed as well...brrr cold one here today in Australia....♥aNNie x
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaartje Gaby
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW Gaby, die Karte ist traumhaft schön gestaltet, gefällt mir super gut.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Gaby....zo mooi in die kleurtjes rood/wit...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Gaby,
    super mooi kaartje
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. such a cutie card and so many pretty MD elements too! thanks for sharing with the Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige MD kaart, vind je kleur combi prachtig en schattig gedaan met de bloemen. Succes bij Marianne Design Diva's, tto snel,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een magische kaart.
    Hartelijk dank voor uw deelname aan de MD Divas Challenge.
    Met vriendelijke groet, Ulla DT

    BeantwoordenVerwijderen