Volgers

maandag 23 juni 2014

Blauw-bruin...

Goedemorgen bloggers!!!


Dit weekend weer een aantal  nieuwe volgers erbij...leuk dames!!! 
Welkom, dat we elkaar maar lang mogen blijven inspireren. 
A warm welcome to all my new followers!!!

Dan even een vraagje van algemene aard: ik zie geen blog-items meer in mijn leeslijst, dus ik zie jullie blogs niet meer...snik snik snik. Ik heb al van alles geprobeerd en gedaan, maar niets helpt. Wie weet wat ik kan of moet doen om dit probleem te verhelpen? Wil toch snel weer een rondje komen maken en al jullie moois aanschouwen...

Weet dus ook niet of jullie mijn blog wel kunnen zien...

Dan over naar leuks nieuws: wellicht hebben jullie het al gehoord en/of gelezen...
vanaf 1 juli a.s. zit ik in het roze Design Team van K.I.C. Hoe leuk is dat? Ik vind het een hele eer en zal ook daro leuke voorbeeldkaarten laten zien. Ik heb er nu al zin in!!!

En dan nu het kaartje van vandaag, een challenge-kaart die ik gisterenavond nog 'even snel' in elkaar zette...

Challenge 107: Vintage in blauw/bruin

Dit is mijn inzending:


Het plaatje, de klok en de hoek linksonder is van Marianne Design, aangevuld met labels van Studio Light en de bloemen heb ik gemaakt met een mal van Olba. 

Weer heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden...het is altijd zo leuk om al die reacties te lezen, dank jullie wel!!! En wat word ik toch geroemd door iedereen, dank voor alle complimenten!!!

Laat je verrassen voor de rest van de week, tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby




23 opmerkingen:

  1. Hè,ik ben dus niet de enige die geen items meer heeft in haar bloglijst. Ik heb er ook last van. Heel vervelend.
    Wel een heel gaaf kaartje, die je gauw in elkaar hebt gezet. Ik ben benieuwd hoe ze er dan uitzien, als je er nog meer tijd aan besteed..... Die moeten helemaal beeldschoon worden.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk kaartje !!! Ook ik heb geen bloglijst op het moment, komt vast wel weer terug.
    Gezellig dat je weer meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een super kaartje gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schatje met die bloemetjes eromheen.
    En ik zie jouw blog dus wel! (-_0)
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi vintage kaartje Gaby!!! jij sta bij mij in de sidebar, dus zie ik jouw nieuwe kaartje wel maar blogger is vervelend aan het doen met de leeslijst en heel veel hebben er last van!
    Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Gaby.
    Succes met de Challenge.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige vintage kaart Gaby, heel mooi bewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie kaart
    leuk zo met die bloemen

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby,
    Jouw kaartje staat in mijn leeslijst, dus ik kom het nu bewonderen, heel mooi gemaakt..Tip..je kunt ook via Bloglovin volgen, je hele leeslijst in een keer overzetten en de blogger leeslijst blijft het ook nog doen..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vintage kaart heb je gemaakt Gaby!
    Er schitterende details op te zien.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    - PS: Leuk dat je plaats gaat nemen in het Designteam van KIC! Gefeliciteerd en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje is dat geworden! Leuk die vintage stijl!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi Deze kleurencombi doet het prima. E wat leuk dat je in het DT roze zit van KIC! Ga je vast helemaal leuk vinden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt Gaby, mooie kleuren en een heel mooi gebruik van je stansen.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gaby, Ik heb hetzelfde probleem met blogger alleen zie ik maar 1 onderwerp in m'n bloglijst dus ga ik iedereen maar bij naam af om te zien of er al wat nieuws is gemaakt... Niet erg handig als je heel veel mensen volgt, maar ja.
    Je kaartje is in ieder geval prachtig heel mooi die bloemen en leuk dat je nu in het KIC DT zit. Ik ben benieuwd.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een lief & beeldig kaartje in een prachtige vintage stijl ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi vintage kaartje! Leuk dat je meedoet met de Mchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby. Ben ik weer. Problemen leeslijst. En nu weer alles oké dus........ Ik heb je kaarten even bekeken. Dit is ook een leuk vintage kaartje geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby,
    Mooie vintagekaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Gaby,
    wat een prachtige kaart
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby,
    Ik reageer een beetje laat maar ook ik had blogger problemen.
    Bij mij is het inmiddels vanzelf opgelost, hopelijk bij jouw ook.
    Ben gister avond net terug van vakantie. Vandaag al veel opruim werk gehad, caravan leeg maken etc... maar m'n handen jeuken om te gaan freubelen, hopelijk kan ik morgen een nieuwe kaart posten.
    Wat je kaartje betreft, SUPER mooi. Ik vind dit een geweldige kleuren combinatie.
    Groetjes, knuffel van Veerle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Gaby!

    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen