Volgers

dinsdag 20 mei 2014

Zwart/wit én...

Hallie hallootje,

Daar zijn we weer...ook deze keer met een challenge-kaart. Jaja ladies, ik heb de smaak te pakken. Er volgen er deze week meer, misschien zelfs vanavond nog eentje...

Dit zijn écht UITDAGINGEN, haha...:-)
Soms weet je even niet meer wat je moet maken, en dan komt zo'n challenge perfect uit. 

Deze challenge vond ik op:

Zwart/wit én een andere kleur...

Ik heb gekozen voor blauw, en dit is mijn inzending:


Leuke zwart/wit achtergrond 
Malletjes: Memorybox en Joy Crafts
Plaatjes: Eline Pellinkhof/Marianne Design
Overig: lint en strass-steentjes

Gewoon simpeltjes, maar leuk...toch?

Dat was het weer voor nu. Zoals ik al zei, vanavond post ik nog een blog...
Tot strakkies!

Fijne dag, creatieve groetjes Gaby



17 opmerkingen:

  1. Super gaaf gedaan voor het knutsel en kadootjes blog Gaby!
    heel mooi de blauwe kleur erbij!! lief kaartje geworden.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super lieve en hele mooie kaart Gaby.
    dat blauw past heel mooi bij dat zwart/wit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zonnetje brengt je mooie inspiratie ...
    Zo leuk weer gemaakt ...
    Je moet hier mee scoren ...
    Nog een fijne dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby, wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Ik vind de combi erg mooi met blauw erbij.
    Leuk dat je je hebt laten uitdagen bij ons van Knutsels en Kadootjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super uit met die mooie kleur blauw! Ik ben blij dat we je hebben uit kunnen dagen. Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,
    Leuk de combinatie met blauw, mooie achtergrond en mallen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,

    Wat is het een mooie kaart geworden!!! Blauw is heel mooi bij zwart/wit.
    Jij hebt 't idd goed te pakken, het challenge virus :-), leuk hoor!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart!
    Je gaat zo snel, ik kan je gewoon niet bijhouden... Je andere kaartjes vind ik ook mooi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk kaartje Gaby....mooi in dat zwart-wit met aquablauw.....SUPER!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuke kaart Gaby!
    Ik heb ook iets i die kleurtjes gemaakt en probeer hem nog op tijd te plaatsen.
    Mooi is deze kleur blauw bij het zwart/wit.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Gaby, mooie kleurencombinatie
    leuk geheel TOPPIE!!!!
    LiefsGhea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze is erg leuk ! een gewaagde kleurencombo
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eine tolle Karte, die Farbkombination ist sooo schön. Und wieder gast du so viele tollle Stanzteile verwendet
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Good morning, a gorgeous creation today :0) Hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen