Volgers

dinsdag 27 mei 2014

Zó anders...

Goodmorning!!!

Alwéér nieuwe volgers, zo leuk!!! Welkom dames, leuk dat jullie me gevonden hebben en ook deze keer weer dank voor alle leuke en warme reacties! Ik zal dadelijk ook weer proberen een rondje blogland te maken. 

Daar zijn we weer op deze zeer regenachtige ochtend, brrr, wat is het koud ook...
Ik heb me een lekker koppie thee gemaakt en kom jullie vandaag 2 kaartjes laten zien.

Maar...zó anders.

Op één van de blogs kwam ik een leuke sketch-achtergrond tegen, en deze heb ik een beetje verwerkt in het kaartje. Maar daar draait het dus niet om!!! Het gaat in deze challenge om malletjes, en hoeveel malletjes kun je verwerken op een kaart? 

De challenge is te vinden op:

Stanzteile

Dit is mijn inzending:


Een leuke mannenkaart, al zeg ik het zelf. Weer eens even iets heel anders!

Malletjes: Memorybox (rondje), Joy Crafts (sleutels) en Marianne Design (oldtimer)
Overig: lekker druk achtergrondje, touw en strass-steentjes

Daar ik de oldtimer zo leuk vind, maakte ik nog een kaartje op deze manier, maar anders...:


Deze keer met embossing, de twee oldtimers van Marianne Design en de Hoera-tekst van Joy Crafts.
Weer een stoer mannenkaartje erbij! 


Uiteindelijk vind ik ze zelf best wel aardig geworden, niet helemaal mijn stijl zoals ik al zei, maar ik ben wel benieuwd of dit kaartje in de verkoop ligt. Wat denk jij?

Morgen zit ik weer bij Hobbyhandig en donderdag ben ik weer terug, met kerstkaartjes...

Tot dan!
Creatieve groetjes, Gaby





25 opmerkingen:

  1. Een andere stijl ditmaal ...
    Maar wel stuk voor stuk mooi ...
    Fijne dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn prachtige kaartjes, ik denk dat je hier wel goed mee zit hoor.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide prachtige kaarten Gaby.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 fabulous cards Gaby, I love how you have achieved the different texture, with all the elements and embossing.
    Janet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gaby, deine Karten gefallen mir sehr. Auch die Farbe stimmt, bei diesen Herrenkarten.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,

    Supermooie kaartjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je hebt weer 2 prachtige mannenkaarten gemaakt zie ik, dat gat je goed af. Ik vind het zelf altijd erg moeilijk om te maken maar dit zijn wel leuke ideetjes.
    fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze zijn leuk en zeer geslaagd ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker stoere boel is het hier, mooi geworden hoor! Ik kan makkelijker mannenkaarten maken, dan vrouwenkaarten, vind ik persoonlijk ook leuker om te doen. Tja niet iedereen denkt er zo over, maar hier ook, hier kan ik dus echt van genieten van deze kaartjes. Mooi gedaan! Fijne (regenachtige dag, brrrr) gr Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad....twee prachtige mannenkaarten heb je gemaakt Gaby!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Karten sind wundervoll geworden, ganz perfekt für Männer
    Viele Grüße
    Gabi

    PS: Bei uns ist es auch nass und kalt, brrrrrrrrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaarten Gaby super gaaf en stoer.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby,
    je kaartjes zien er heel erg mooi uit, ik vind de laatste wel het mooiste, de eerste vind ik overval, maar dat is persoonlijk..heel anders..maar geslaagde kaarten,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze leuk hoor. Maar dat weet je vaak toch of iets verkoopt of niet. Ik heb wel eens kaartje, waar ik zelf helemaal weg van was; die verkocht niet. En eentje waar ik niet tevreden over was, die was zo weg. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt Gaby
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij gaat echt als een speer. Zulke leuke kaartjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kei leuk gemaakt. Je bent echt van vele markten thuis. knap hoor.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave kaarten Gaby, leuke auto,s helemaal toppie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zijn weer 2 super leuke mannenkaartjes Gaby....lekker stoer en bij de bovenste heel wat malletjes gebruikt....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Two wonderful cards Gaby, I like all the embellishments
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie mannen kaarten heb je gemaakt Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke stoere mannenkaartjes!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Gaby
    Wat een prachtige mannenkaarten heb je gemaakt.Leuk zo verschillend en toch stoer.Bedankt en heel veel succes bij Basteltraume/Stempeltraume

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen