Volgers

donderdag 29 mei 2014

Week 22...

Hola!

Elk jaar vanaf februari, zit ik meestal alweer volop in de kerstkaarten. De eerste bestellingen op dat gebied gaan er meestal al in maart uit. 

Ik heb die tijd ook wel nodig, te weten dat ik zo'n 400/450 kerstkaarten op jaarbasis maak cq. verkoop.
Meestal maak ik dan ook één vel plaatjes tegelijk. Ongeveer dezelfde stijl kaarten en zo loopt je voorraad lekker op. 

 (Kerstkaart 1)

 Nu had ik al veel gehoord/gelezen over de Kerstchallenge bij Yvonne:
http://www.yvonnes52weeksofchristmas.blogspot.nl

Ja, waarom zou ik er niet aan mee doen, als ik er toch zoveel maak. 
Yvonne gemaild en zo gezegd, zo gedaan...
Dus vanaf deze week elke donderdag (een) Kerstkaart(en)!

(Kerstkaart 2)

En om de 'schade' van de afgelopen maanden een beetje in te halen, zal ik de komende weken een aantal Kerstkaarten per donderdag laten zien, zo loop ik straks weer mooi parallel met jullie tot één Kerstkaart per donderdag. Goed geregeld toch?

(Kerstkaart 3)

Ook hierin weer diverse stijlen, van vintage tot rustig en alles wat daar tussen zit. Te beginnen deze week met rustige Kerstkaarten, benieuwd wat je ervan vindt...

(Kerstkaart 4)

Dank ook deze keer weer voor het langskomen, de lieve reacties telkens weer en je investering in tijd om mijn bloggie te bezoeken. Erg leuk dat je zo trouw blijft volgen!

Een mooie Hemelvaartsdag gewenst en tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby

28 opmerkingen:

  1. Leuk hoor dat je ook meedoet aan 52 weeks of christmas. Leuke serie kaartje heb je gemaakt, leuke embossingfolder is dit!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerst serie Gaby!
    Soms moet je maar net op het idee komen..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerst kaarten Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,
    Simpel kan ook mooi zijn! succes met al je kerstkaarten!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG Gaby wat moet jij een boel kerstkaarten maken!! Ik vind 60-70 al veel, maar jij praat over hele andere aantallen. Nou dat is dit inderdaad een heel mooie stok achter de deur, de challenge 52 weeks off......Je kaartje zijn erg leuk, leuke achtergrond, en dan met een schaats of wanten erop, dan zit je altijd goed. Heel veel succes met deze giga aantallen, en heel erg leuk dat je mee doet met de challenge 52 weeks off......Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,
    wat een mooie serie kerstkaartjes heb je gemaakt, als je er zoveel moet maken is dat werken in series wel heel handig..mooi gedaan, leuk dat je mee gaat doen aan 52 Weeks of Christmas, ik ga proberen om je in de leeslijst te plaatsen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige serie kerstkaarten Gaby
    jeetje wat maak jij er een hoop zeg, dat doe ik je niet na hoor ;-)

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je ook met doet met 52 weeks. Leuk idee voor de kerstkaart, ik ga hem eens proberen te liften.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige serie kerstkaartje Gaby....erg leuk gedaan!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,
    Héél erg leuk vind ik ze en wat een enthousiasme bij jou!!! Dat is super!!
    Fijne dag,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie serie kaarten, groot gelijk om er dan een aantal dezelfde of bijna dezelfde van maakt als je er zoveel wilt maken. Ze zijn mooi, embossing doet het altijd goed en komt mooi uit zo. Ik doe niet iedere week mee bij Yvonne maar af en toe, ben wel blij dat het blog voortgezet wordt.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach Gaby, die Karten sind wieder soooo schön geworden. Der geprägte Hintergrund passt perfekt zu den tollen Stanzteilen... und ja, wie du gesehen hast, auch ich bastel schon weihnachtliches... ist ja auch kalt genug draußen ;o)
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het verbaast me helemaal niks dat jij zoveel kerstkaarten verkoopt. Ze zijn zo leuk. Zoals deze serie nu ook weer die je laat zien. Ik ga uitkijken naar de donderdagkerstkaartendag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Gaby what fabulous designs and embossing.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is weer een prachtige serie kerstkaartjes Gaby ...echte toppertjes....en wat een werk om er zoveel te maken , ook ik vind 60/70 al veel ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Meid wat een dagtaak heb je als je zoveel kaarten moet/mag maken voor kerst en dus ook voor stichting KIKA. En dan maak je ook nog andere kaartjes voor div. challenges!
    Succes hoor en probeer tussendoor ook te genieten van je creaties ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kerstkaarten, Gaby. Ook je mannenkaarten vin ik geslaagd. Ook deze zijn schitterend. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby
    Wat zijn ze mooi, wel makkelijk om er dan een serie van te maken. Succes met de volgende kaartjes.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh these are absolutely gorgeous!! hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend Gaby,

    je hebt mij in ieder geval weer op ideetjes gebracht

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. These are gorgeous I love the little mittens ;)

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt. Dan heb je er nog aardig wat te gaan, als je er circa 400/450 moet maken.

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow Gaby! These are GORGEOUS! Love those embossed backgrounds .. it's STUNNING!!!


    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou ik ben niet jaloers op jou, ik schrik ervan zoveel kaarten, maare jij hebt er vast plezier in, en daar gaat het om.
    Je kaartjes zijn wel erg leuk!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooie kerst cas kaarten zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen