Volgers

donderdag 1 mei 2014

Voor de zieke...

Goedemorgen bloggers!

Lieve bloggers, dank voor al jullie lieve reacties, wow! Welkom nieuwe volgers, leuk dat jullie me hebben gevonden en laten we elkaar blijven inspireren. Dank dat jullie telkens de moeite nemen om mijn blog te blijven bekijken!!!

Vandaag kom ik jullie slechts één kaartje laten zien...Ja, het kan niet elke dag een feestje zijn natuurlijk. En er was bij het maken van deze kaart ook totaal geen reden voor een feestje...ik maakte deze kaart voor een zieke.

Zij kon wel een oppeppertje gebruiken en daar ze van poezen houdt, kon het niet missen dat ik speciaal voor haar een lieve poes uitzocht.


Ik heb een lekker bont en druk kaartje gemaakt. 
Als achtergrond heb ik jute gebruikt. Hierop een leuk malletje van Memorybox.
Onderlangs wat kant laten overlappen en 2 pins erin gestoken.
Het plaatje is van Francien's katten en in 3D gemaakt of course.
Links boven in de hoek heb ik nog de mal van Joy Crafts gebruikt, uitgestanst op achtergrondpapier voor een speciaal effect.

De kaart is verder opgesierd met paper-flowers, swirls en plakpareltjes. 
Het voordeel van het gebruik van malletjes is dat je er wat geld achter kan steken. 
Zo heeft de zieke niet alleen een kaartje, maar kan er ook een bosje bloemen of een doosje chocolade voor haar gekocht worden. 

Inmiddels heeft de zieke deze kaart ontvangen en ze was totaal verrast...
Ik hoop dat ze hiermee weer gauw op de been is!

Dat was het weer voor vandaag. Ik wens je een zonnige dag en tot morgen...met een kaartje op bestelling! En wat dat voor kaartje is, dat zie je dan!

Creatieve groetjes, Gaby






8 opmerkingen:

  1. Met zo'n prachtig en sfeervolle kaart ...
    kan je alleen maar opknappen ...
    Nog een fijne donderdag ...
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby,
    Wat een leuke kaart voor de zieke, leuk met jute en kant, mooie bloemen en een lief 3D plaatje..erg lief..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gaby
    Wat een lief gebaar om zo iemand te verrassen, héél mooi is je kaart en wat leuk dat je er ook nog geld voor een bloemetje bij hebt gestoken.
    Daar zal de zieke blij mee zijn, nu maar hopen dat ze het bosje bloemen snel kan kopen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart! Heerlijk is het om iemand te verrassen met leuke post. Het wordt zeker op prijs gesteld.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine wunderbare und sehr detailreiche Karte. Ein schöne Art, Geld zu verschenken.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning design Gaby, what cat lover would not love to receive this darling card.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen