Volgers

zaterdag 3 mei 2014

Vogeltjes...

Een goede zaterdagochtend!

Zoals beloofd, kom ik mijn challenge kaartje laten zien.
Deze heb ik gevonden op:

Challenge # 7: in mei leggen alle vogels een ei

Dit is mijn inzending:


Borduurpatroon: Martine Rippe, Natuurlijk borduren
Borduurgaren: onbekend...ooit eens cadeau gekregen...
3D plaatje: Stap voor Stap
Malletje: Nellie Snellen

Ik kwam nog een aantal challenges tegen, eens kijken waar ik aan meedoe.
Ik ga dadelijk naar freubelland, dus er zal vast en zeker wel iets uit mijn handen komen...hoop ik...:-)

Wens ik iedereen nog een hele fijne dag en tot volgende week!

Creatieve groetjes, Gaby






19 opmerkingen:

  1. Dit is echt een schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby,
    Wat een leuke kaart,mooie combi van borduren en plaatje, freubel ze, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Kombi aus Fadengraphik und Motiv ist super, gefällt mir sehr.

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje
    mooie combinatie dat borduurtje met plaatje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gaby,
    heel mooi kaartje prachtig gecombineerd met het borduurwerk
    ook je andere kaartjes zijn heel mooi
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele mooie kaart Gaby en borduurwerk.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is je vogeltjeskaart. Mooi borduurtje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So beautiful nest with bird
    love your special card
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je voor deze challenge gemaakt Gaby, veel succes...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Gaby
    Na een drukke dag te hebben gehad, kom ik hier toch nog even zeggen dat ik je kaart prachtig vind, mooi geborduurd en een prachtig plaatje.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Gaby,

    Schitterende kaart, erg leuk patroontje en een prachtig plaatje!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Greetings Gaby, wow what lovely details, love the use of the embroidery on your fabulous design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow super mooi is ie. Leuk gedaan zo met die blaadjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi GABY. Wat een prachtige kaart. Leuk dat je weer meedoet bij ons borduurkaartenblog. Bedankt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart, Caby. prachtige kleuren heb je gebruikt. Heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaby je bent echt van alle (kaarten)markten thuis! Nu heb je weer zo mooi geborduurd, echt een gave kaart!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Gaby, wat een mooie combinatie en supermooi geborduurd! Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deine Karten sind alle traumhaft schön, ich bin so fasziniert...wow...und auch diese Vogelkarte ist so süss.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig vogel kaart met mooi borduurwerk.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen