Volgers

dinsdag 20 mei 2014

Uiltje...

Goedenavond!

Zoals ik vanochtend al liet weten, ben ik weer terug in blogland...:-)

Inmiddels is wel bekend dat ik diverse stijlen kaartjes maak. Modern, strak, rustig, geborduurd, druk, bont, eenvoudig, platte kaarten en ga zo maar door.
Klant is koning, zeg ik altijd maar. Er zijn een heleboel mensen die heel bewust naar platte kaartjes vragen, dit ook i.v.m. de portokosten.

Zelf ben ik er niet zo een voorstander van, maar goed, als er vraag naar is...maak ik ze natuurlijk graag. 

Daarom heb ik deze keer ook gekozen om onderstaande "platte kaart" aan een challenge mee te laten doen, het is even iets heel anders...maar niet verkeerd, zou ik zelf bijna zeggen (toch?).

De challenge is te vinden bij:
Challenge 22 "vogels"

Dit is mijn inzending:


Gewoon lekker simpeltjes met een bedrukt achtergrondje (vrolijke blommekes).
De mal is van Marianne Design en het uiltje van Joy Crafts.
Strikkie erop en klaar...wedden dat deze snel verkocht is???

Wil je meer van dit soort kaarten zien? Kijk dan morgen op het blog van Hobbyhandig (niet alleen uiltjes...).
En hier? Hier ben ik morgen ook...niet met een kaart...dus als je zin hebt, kom gerust langs om een kijkje te nemen.

Dank weer voor alle leuke reacties, ik word er maar mee verwend...:-)

Fijne avond!
Creatieve groetjes, Gaby


15 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby,
    wat een gaaf kaartje weer. Wat heb jij een inspiratie zeg!
    Helemaal leuk! Schattig achtergrondpapier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat lekker Gaby
    wat een schitterend kaartje, ook het kaartje uit je vorige post is erg leuk

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is weer een super leuke kaart Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This looks great Gaby and love the colours
    x catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gaby,

    Oh, wat een schatje. Die is zo mooi!!!!

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Gaby
    Ja de porto kosten voor de kaarten kunnen flink oplopen,, soms moeten er wel 3 op, maar deze kaart is prachtig ook al is hij wat plat, ik denk ook dat hij snel verkocht is.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk vogelkaartje en een hele mooie kleurstelling heb je gebruikt. Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelott is Challenging You.
    Groetjes, Karin DT-team Miekelotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh wat een leukerd met het uiltje! Dit kaartje is zo verkocht dat weten wij zeker!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby,
    Plat of niet plat ik vind jou kaartjes super leuk, zoals ook deze uil, 'n beauty!!!Ik ben er dol op!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezelligerd is dit ook weer. Die ben je zo kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW, die Karte mit der Eule ist traumhaft schön geworden.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. uiltjes zijn populair dus ik weet zeker dat je deze snel kwijt bent, erg leuk! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk gemaakt! Ik volg je nog niet zo lang, maar heb wel al gezien dat je van vele markten thuis bent. Toppiejoppie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ich liebe ja Eulen und deine Eulenkarte ist einfach nur wundervoll geworden, so toll gestaltet.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen