Volgers

maandag 5 mei 2014

Twins...

En daar ben ik dan nog een keer...

Met 2 dezelfde kaartjes, een blauwe en een roze. Juist ja, 2 geboortekaartjes.
Eigenlijk heel simpel gemaakt, een geëmboste achtergrond, een dierenfiguurtje (mallen van Eline Pellinkhof) geborduurd in het midden, strikjes, wat hartjes en klaar...!

Op het moment dat deze kaarten in de webwinkel verschenen, waren ze dan ook zo verkocht. 



Zo mooi kan simpel zijn, al zeg ik het zelf...:-)

Ik ga snel nog het e.e.a. doen, pakjes naar de post brengen, nog een paar facturen maken en straks zit ik in freubelland. Eens kijken wat er vandaag weer uit mijn vingers vloeit...

Ik zie je morgen, zorg dat je dan aardbeitjes in huis hebt...

Fijne middag!

Creatieve groetjes, Gaby


12 opmerkingen:

  1. Ben ik alweer........

    Wat een lieve geboorte kaartjes Gaby.

    Je kan ze wel "simpel" maar ik vind ze mooi. Kaartjes hoeven niet altijd
    zo "druk en vol" te zin. Soms is minder gewoon mooier

    Groetjes weer van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How sweet cards
    even at you are babies on the way
    Great,
    so beautiful thing
    Love the embossing mat that you used
    stunning
    have a great day
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two great cards Gaby. Lovely embossing folder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn dan ook super mooi!!! Niet gek dat ze gelijk verkocht waren, echt prachtig!
    Mooi die embossing achtergrond.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattige kaartjes
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Du hast den wundervollen Fadengraphikmotiven wieder einen tollen Rahmen gegeben. Wunderschön gestaltet.

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,
    Wat heb je lieve en schattige babykaartjes gemaakt, erg mooi..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gaby,
    prachtige babykaartjes
    ook je andere kaartjes zijn heel mooi
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk en vrolijk zijn je babykaartjes en ik zie dat je ook van de borduur bent, hihi. Ik liep even op achter maar heb alles weer bewonderd hoor en het verbaasd me niet dat deze mooie kaartjes zo weer weg waren uit je web winkeltje!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatjes! echt heel leuk gedaan, idd zo mooi kan simpel zijn. liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohh...wat een schattige babykaartjes. Logisch dat ze snel verkocht waren.
    Ik loop even achter met bloggen... Je hebt in die tijd schitterende kaartjes gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen