Volgers

donderdag 15 mei 2014

Sweet romance...

Een stralende ochtend!
Da's lang geleden dat ik dat gezegd heb...hier schijnt het zonnetje flauwtjes. Dus ik zal het maar niet te hard zeggen...

Nieuwe volgers: welkom! Leuk dat jullie me gevonden hebben.
Dank voor alle leuke reacties op al mijn blogposten, die smile aan deze kant wordt steeds groter...:-)

Hebben jullie gisteren nog mijn kaartjes gezien op Hobbyhandig?
Voor wie het even gemist heeft, kijk op deze link:


En dan de kaartjes voor vandaag, 3 sweet romance kaartjes. Zachte kleurtjes, bonte plaatjes, veel malletjes, kantjes en ga zo maar door. Weer iets heel anders, maar inmiddels zul je wel gemerkt hebben, dat ik van veel markten thuis ben...




Ik heb mijn nieuwe malletjes nog steeds niet binnen, aaahhh. Ik heb zoveel ideeën, maar goed, die moeten dan maar even wachten.

Voor morgen heb ik de kaartjes alweer klaarliggen, dan gaan we smullen. Dus je ziet: stilzitten doe ik toch niet. Het maken van kaartjes blijft doorgaan! Met of zonder nieuwe malletjes...

Ik heb volgens mij te hard geschreeuwd over het zonnetje, het begint hier goed donker te worden...
Dus ik denk dat ik later vandaag vele van jullie zie in freubelland, toch?

Maak er weer wat moois van, ik kom snel kijken!

Fijne dag en creatieve groetjes, Gaby








18 opmerkingen:

  1. WOW Gaby, auch das sind wieder traumhaft schöne Karten, bezaubernd gestaltet und auch die Farbenkombination finde ich super toll!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Gaby ...
    Dit is nu eens helemaal mijn stijl ...
    Schitterend heb je dit gemaakt ...
    Fijne donderdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent zeker van alle markten thuis Gaby!! Prachtige serie in deze
    vintage stijl, ik vind ze allemaal zeer mooi!! Fijne dag!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaarten Gaby
    mooie materialen heb je gebruikt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw, wauwie. Ze zijn echt prachtig. Super mooie details. Het zonnetje moet er hier heel veel moeite voor doen, maar af en toe laat ie zich wel zien.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn 3 PRACHTIGE vintagekaartjes Gaby...GEWELDIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaby je hebt weer 3 schitterende kaarten gemaakt, super.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Gaby
    Prachtig gemaakt , je romantische kaarten spatten van mijn scherm, héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaby, deine Karten sind ein Traum, du hast ein Talent für diese Karten ich bewundere dich
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,
    Wat heb je prachtige vintage kaarten gemaakt, supermooi..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Karten sind traumhaft schön geworden, super schön im Vintagestil gestaltet.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gaby,
    wat een mooie romantische kaartjes heb je gemaakt. Ze zien er prachtig uit. Dat je er zo maar 3 in 1 keer kan maken. Lekker in de flow? Gebruik maken van het moment. Enne....het weekend schijnt het prachtig weer te worden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en mooie creaties.
    Nu maar hopen dat je nieuwe spullen snel arriveren!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 3 schitterende kaarten Gaby. Leuk dat je mijn volger bent geworden. Ik ben ook jou volger geworden. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende serie kaartjes weer Gaby.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaartjes zijn dit, ook de mallen die je hier hebt gebruikt mogen er zijn, daar kun je heel wat moois mee maken. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous cards Gaby. I love the colours and the fabulous rose dies.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel erg mooi, alle drie! liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen