Volgers

maandag 12 mei 2014

Stoere mannen...

Goedemorgen blogland!

Zo te lezen hebben de meeste van jullie een leuke moederdag gehad en zijn jullie goed verwend. 
Tussendoor nog tijd gehad voor een leuk freubeltje? Het weer was er wel voor, veel regen, wind en koud...brrr.
Ondanks dat wij natuurlijk ook onze verplichtingen voor moederdag hadden, is hier tussen neus en lippen door toch nog flink gefreubeld. Zo heerlijk!

En ja, alle moeders werden al in het zonnetje gezet, dus ik heb mannenkaartjes gemaakt om vandaag te laten zien (zoals ik vrijdag al zei...).

Ze zijn gemaakt met de nieuwe lijn van Studio Light, de Industrial lijn. Eerlijk gezegd vond ik het wel eens tijd worden voor een stoere mannenlijn, het is al vaak zo moelijk voor ze. Ik vind het een prachtige lijn met veel mogelijkheden. Ik zal hier beslist meer vellen van gaan halen. 




Ja, deze kaartjes behoeven verder eigenlijk geen tekst en uitleg: ze spreken voor zich, toch?

Eens even kijken wat er deze week nog meer op het programma staat...
Morgen ben ik er weer met een challenge kaart, woensdag bij Hobbyhandig uiltjes in pastel, donderdag sweet romance en vrijdag gaan we smullen.

Nieuwsgierig? Vergeet vooral niet te kijken!
Dank ook deze keer weer voor alle leuke reacties!!! Leuk dat jullie me blijven volgen en een warm welkom aan al mijn nieuwe volgers! Leuk dat jullie me gevonden hebben.

Voor meer inspiratie kijk ook eens op mijn site, niet alleen voor kaartjes...

Fijne dag en tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby




21 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk mooie mannenkaarten ... tof!
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave kaartjes Gaby het 2 kaartje met dat plaatje moet ik ook een kaartje meemaken is ook toevallig.
    het zijn mooie stoere kaarten.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw dit zijn ook toppers je weet ik vind mannen kaarten heel gaaf groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je toch mooie kaarten, Gaby. Dikke complimenten voor jou en je mooie maaksels. Ik vind ze allemaal weer mooi! Voor de komende week wens ik je heel veel mooie freubeluurtjes :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mannenkaarten inderdaad hoeven geen uitleg. En het papier is zo stoer. Super gedaan. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Gaby, die Männerkarten sehen alle fantastisch schön aus...Kompliment!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. All three are gorgeous masculine cards
    love all
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi gaby,
    Die papierlijn is prachtig....lekker stoer voor de mannen kaarten! Je hebt een prachtige serie gemaakt! En ik heb zeker een paar freubel uurtjes gehad gister....was dan ook niet echt weer om er op uit te gaan naar buiten, hihi.
    Fijne dag en lieve groetjes weerrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby
    wat zijn ze prachtig en stoer je mannenkaarten
    heel mooi
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahah, ja wij zijn verwend en dan mogen de mannen best een kaartje. Stoer zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    Je mannenkaarten zijn super, die lijn van Studio Light is echt heel leuk, ik ben er ook fan van..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die Männerkarten sind wundervoll geworden, tolle Motive und absolut passende Farbgebung und Gestaltung.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi gaby. Wat prachtige mannenkaarten. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Gaby,

    Met recht stoere mannenkaarten, mooi gemaakt.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo inderdaad deze kaartjes hoeven geen uitleg ze zijn mooi en spreken voor zich.
    ook ik heb me aangemeld bij jou.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby,
    prachtige mannen kaarten, ik bedoel stoere!! Jouw blogvolgers teller gaat hard zeg! Echt top! Je maakt ook veel prachtige kaarten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal gaaf zijn deze stoere mannenkaarten!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Gaby
    Jij bent een bezig bijtje, wat een prachtige mannenkaarten, niet 1 nee gelijk 3, super gaaf gemaakt, ik ben nu al nieuwesgierig naar je volgende post.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie stoere kaarten!! Ik heb deze vellen toevallig ook op mijn bureau liggen.
    Hopelijk een zonnige dag, Colinda.

    BeantwoordenVerwijderen