Volgers

zondag 11 mei 2014

Snoesje brengt bloemen...

Goedemorgen!

Welkom nieuwe volgers en dank wederom voor alle leuke reacties en felicitaties omtrent mijn gastdesigner-schap (zie blog hieronder).

Ik heb heel lang getwijfeld of ik dit kaartje wel mee moest laten doen aan een nieuwe challenge.
Het is een bont plaatje, dus ik heb er ook een heel bont kaartje van gemaakt.
Niet helemaal binnen mijn stijl, maar soms wil je wel eens wat anders...

Ik ga toch de uitdaging aan met deze kaart! You never know...

Challenge 104 Moederdagkaart met bloemen

Dit is mijn inzending:


Achtergrondjes: divers, zoveel mogelijk met bloemen
3D plaatje: Snoesje van Marianne Design
Malletje: vierkant met kraalrand (Die template)
Overig: bloemenrandje, zijden bloemetjes en strass-steentjes

Natuurlijk zijn jullie reacties weer welkom, ik lees ze met veel plezier!
Ook wederom mijn complimenten aan ieder van jullie, wat een geweldige dingen blijf ik zien!!!
Petje af hoor, dames. Ik geniet van al jullie creativiteit.

Fijne (Moeder)dag!

Creatieve groetjes, Gaby



22 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby,

    Wat een leuk kaartje. Toppie.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en vrolijke kaart heb je gemaakt Gaby!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige vrolijke kaart Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wieder eine wunderschöne karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo gaby
    Ik vind het een Snoesje van een kaart, wat leuk dat je gastdesigner bent, dat is toch een pluim op al je mooie werk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,
    Wat een heerlijke, vrolijke kaart heb je gemaakt, lekker druk..leuk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een vrolijke kaart Gaby, hoe krijg je alle kleuren zo bij elkaar zeg!!
    Heel Snoezig!!! Fijne dag en Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Karte ist so wundervoll geworden! Manchmal muss es eben auch mal bunt sein!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Gaby, what a stunning 3D picture card, gosh you just did an outstanding design and detail.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super vrolijk kaartje is dit
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig hoor!
    Bedankt voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief je snoesjeskaart Gaby.... in prachtige kleurtjes ....GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie fleurige kaart is het geworden. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bloemen in overvloed !!! Een gezellig kaartje.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi vrolijk kaartje! Leuk dat je meedoet met de moederdagchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby,
    Je heb er een lekker vrolijk kaartje van gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Gaby
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart Gaby!! Super leuk dat je mijn blog wilt volgen!! En dankjewel voor je complimentje :-) Ik ben op het moment door omstandigheden heel weinig in blogland, maar hoop dat binnenkort te kunnen hervatten.. Ik lees alle reacties met veel plezier!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke kaart
    complimenten
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vrolijke kaart Gaby, mooi.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi gemaakt, schattig met Snoesje.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.
    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen