Volgers

vrijdag 16 mei 2014

Smullen...

Goedemorgen blogland,

Daar zijn we weer...vandaag met een 3-tal smakelijke kaartjes. Weer alle 3 een beetje in dezelfde stijl, plaatje, malletje, opvallende tekst en strik en in een 'handomdraai' tover je deze 3 kaarten weer op tafel.

Welk restaurant gaat het vanavond worden?
Restaurant a, b of c?
Laat het je smaken zou ik zeggen...:-)




Dat was het dan weer voor vandaag, of liever gezegd: voor deze week.
Vanaf maandag kom ik elke dag (ja, ook op de woensdag deze keer...) een challenge-kaart laten zien.

Als de post meewerkt, heb ik straks mijn nieuwe malletjes op de mat liggen. Kan ik daar het weekend lekker mee gaan stoeien, heb er nu al zin in!!! 

Fijn (zonnig) weekend en smakelijk eten zou ik zeggen...:-)

Creatieve groetjes, Gaby




21 opmerkingen:

  1. Three fabulous cards Gaby. I love them all.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Leuke "smakelijke" kaartjes zijn het.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Gaby, das ist ja der Wahnsinn, so schöne Karten, da komm ich nicht mit
    ganz toll
    gemacht
    glg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal wel heel smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gaby
    Ik zou niet kunnen kiezen, je kaarten zijn alle drie lekker om te zien.
    Je hebt er weer plaatjes van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,
    Maakt niet uit a ,b, of c allemaal geweldig!. Ziet er weer super uit, heerlijk! En zo allemaal in anderen kleuren. Echt top.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is weer heel wat moois uit je 'kaartenkeuken' gekomen. Super gedaan Gaby!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Du hast immer solch wundervolle und vor allem ausgefallene Motive, da ist für jeden Geschmack etwas dabei!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt Gaby je bent lekker bezig.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,
    ... en alweer 3, wat maak je veel en mooie kaarten, deze serie is weer top..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo dat ziet er vrolijk uit en lekker bovendien heel mooi.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These are really gorgeous sweetie hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby, wat ben jij snel zeg. En zulke leuke kaartje! Ik vind ze enig!
    Ben benieuwd naar je mallen! Altijd leuke nieuwe spullen binnen krijgen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby...je hebt de vaart er in zeg.... alweer drie, en wat zijn ze om te smullen, hihi. En ik ben al benieuwd wat je met je nieuwe mal gaat maken!!!!
    Fijn weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige serie kaartjes Gaby....kleurtjes, stansjes allemaal heel mooi samengesteld ....

    groetjes en een fijn 'zonnig' weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastisch schöne Karten, gefällt mir sehr gut und man bekommt beinahe etwas Appetit....smile.
    Liebe Grüsse und einen schönen Tag wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige serie kaarten!!! Echt super allemaal!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mmm....wat een heerlijke kaartjes! Om van te smullen.... Alle 3 zijn ze leuk gedaan.
    Ook de serie romantische kaarten zijn prachtig. Had ik ff gemist door de oppasdagen van Martine.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, prachtige kaarten Gaby, ik zou niet kunnen kiezen..... :))
    En hartelijk dank om mijn blog te volgen en voor je leuke commentaren !!
    Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mmm, wat een lekk... Uhm, leuke kaartjes heb je gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen