Volgers

zondag 25 mei 2014

Simpel...

Goedemorgen blogland!

Ik ben blij, mijn ochtend begint al goed:

* ik heb weer nieuwe volgers erbij, leuk!!! Een warm welkom!!!
* dank voor alle zonnige reacties, het heeft geholpen...de zon schijnt hier nu ook...:-)
* ik heb twee bestellingen binnen!!!

Dus je ziet: redenen genoeg om blij te zijn, niet dan?

Recentelijk werd er heel leuk en positief gereageerd op mijn strakke babykaartjes. 
Daar er een leuke CAS-wedstrijd is, heb ik deze keer maar weer voor een strak baby-kaartje gekozen.

De wedstrijd is te vinden op:

wedstrijd mei: CAS (Clean and Simple)

Dit is mijn inzending:


Malletjes: Marianne Design

Ik merk dat deze kaartjes ook goed in de verkoop liggen, dus wie weet moet ik er nog een aantal op deze manier maken, maar toch iedere keer net even anders...

Ik weet in ieder geval wat ik vandaag te doen heb: kaartjes maken...:-)
En jij, doe je gesellie mee?

Fijne ZONdag en tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby




22 opmerkingen:

  1. Those little feets are so sweet
    your card is fantastic
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simpel, liebe Gaby, aaaaber wunderschön
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Clean simpel en sfeervol Gaby!!
    Heel mooi gedaan in het geel/wit!
    Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie babykaart Gaby
    Leuke kleurtjes en lief de babyvoetjes,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simpel, maar erg mooi geworden. Zo zie je maar weer.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ze zijn ook super mooi Gaby, cas of niet, allemaal erg mooi en super netjes gemaakt!!!
    Ik ben nu ff blogrondje aan het doen en dan ook weer lekker freubelen hoor.

    Fijne zondag verder,

    Lieve gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lieve en mooie baby kaart. Gaby.
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind babay kaartjes zelf altijd leuk om te maken, en dan zo eenvoudig mogelijk, ik hou nl niet van teveel poespas. Ik heb ze zelf heel weinig nodig, maar ik verkoop er wel heel veel. Deze babykaartje is een liefje Gaby, daar kun je er nog wel een aantal van maken. Heb je lekker geknutseld vandaag? Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje is dit zo mooi!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,

    Leuk dat je mijn blog bent gaan volgen ben ook gelijk jou gaan volgen en wat een prachtige kaarten maak je zeg super.
    Je baby kaart is ook geweldig leuk hoor.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het knap dat je het strikje precies daar hebt gekregen waar jij het wilt, Gaby. Dat lukt mij nou nooit. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje. Is ook wel eens makkelijk een CAS kaart. Zelf vind ik ze altijd moeilijk te maken. Ik ben altijd geneigd om er weer meer op te doen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi sweetie, this is amazing, fabulous yellow colour, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby,
    ik houd erg van dit soort kaartjes! Niet te moeilijk maar wel heel gaaf. Je kunt ze in alle kleuren maken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Gaby,
    wat een mooi kaartje prachtig in het geel
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Gaby, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, gezellig dat je volgster bent geworden! Ik ben natuurlijk ook even bij jou komen kijken, super mooie creaties maak je zeg! Ik kom zeker nog eens vaker een kijkje bij je nemen. Dit babykaartje is ook super schattig, leuk in het geel/wit, weer eens iets anders als roze of blauw. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Awwww! This is so darling!!!!!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk babykaartje heb je gemaakt, zo mooi die tekst Baby en die voetjes erop zijn zo lief. Fris kleurtje en handig omdat het zowel voor een jongen als een meisje gebruikt kan worden.
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is een enig kaartje, echt CAS. En goed te gebruiken voor een jongen of een meisje.
    Ik zou er een voorraadje van aanleggen, want dit ben je zo kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb inderdaad ook mijn zondag besteed om kaartjes te maken (ik moet ze nog even posten) maar dit is toch ook een heel lief kaartje om te sturen als er een baby geboren is.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby, wat een schitterende strakke babykaart echt geweldig! Ik word er helemaal vrolijk van als ik er na kijk! Super leuk dat je meedoet aan de challenge van Duymelot en succes ;).

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen