Volgers

maandag 5 mei 2014

Nijntjes...

Goedemorgen bloggers,

Allemaal een goed weekend gehad en lekker gefreubeld? Ik heb dit weekend niet stilgezeten en heel wat kaarten gemaakt. Dat was ook wel nodig, afgelopen week zijn er heel veel kaarten verkocht. Dus ik moet weer flink aanvullen. 

Wat heet aanvullen? Ik heb nog dik zo'n 650 kaarten op voorraad liggen, genoeg zou je zo zeggen. Maar vanaf juni begin de hobbyfestivals weer, dus nu heb ik mooi even de tijd om alles weer aan te vullen. De categorie Kerst schreeuwt ook nodig om nieuwe kaarten, dus je ziet: ik hoef echt niet stil te zitten. 

Als we met de hobbyfestivals weer goede verkopen tegemoet gaan, dan is zo'n voorraad niets natuurlijk. Ook druppelen langzaam de Kerstbestellingen binnen, dus ik hoef me voorlopig écht niet te vervelen. Heerlijk toch? 

Het eerste kaartje wat ik vandaag laat zien, laat ik meedoen aan de challenge. 

Voorjaar

Dit is mijn inzending: 


Borduurpatroon: Sjaak van Went, Flora en Fauna 2
Borduurgaren: ???
3D plaatje (wat ik deze keer enkel gebruikt heb): Mattie/Marianne Design
Overig: lint, ponsje voor vlinders, bloemetjes en strass-steentjes

Ik ben een echte konijnen/cavia-freak, dus dit is helemaal mijn kaartje!!!
En nijntjes horen bij het voorjaar, toch?

Geniet van dit kaartje en tot zo meteen...ik post vandaag nog een blog.
Deze week allemaal borduurkaartjes...

Tot zo!

Creatieve groetjes, Gaby








12 opmerkingen:

  1. Dag Gaby,

    Je hebt de vaart er maar in;)
    Ook dit is weer een prachtige kaartje.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is beautiful Gaby. Love the colours and the stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een sfeervol lief kaartje ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve kaart met prachtig borduurwerk Gaby.
    je twee kaarten hierboven zijn mooi.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig borduurwerk,en een lief plaatje
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Fadengraphik ist wieder ein Traum, super schön gemacht. Und das süße Motiv passt perfekt dazu.

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. was ik weer ;-) ook al zo'n lieverdje en konijntjes kunnen het hele jaar door! liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje, fijn dat je mee doet bij EHI.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig voorjaarskaart met mooi borduurwerk.
    Bedankt voor je deelname bij EHi borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Gaby,

    Wat een super leuke en mooie kaart!!!
    Leuk dat je meedoet bij EHI-borduurkaartenblog!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby Bijna dit prachtige kaartje gemist. Leuke combi plaatje met dit patroon, leuke voorjaarskleuren. Bedankt voor het meedoen bij de EHI borduuurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen